Ben geen Jap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef Homdeck het volgende:
Weet je iig geval wat je gaat eten vanavond
Mag d'r eigenlijk niet om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef Jim.Beam het volgende:
.
Die klotehond zit nu lekker in de kelder, waar die bang voor is.![]()
We hebben ze zelf niet eens gewild. 't zijn allemaal afgedankte beesten van kenissen en familie. Als je weet wat voor vee er nog meer rondloopt mag je van geluk spreken dat 't niet eerder is gebeurt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef Mobster273 het volgende:
ah, de genugten van het hebben van huisdieren![]()
Ja dat zal zeker helpen om dit soort dingen in de toekomst te voorkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef Candera het volgende:
Om die hond helemaal goed te straffen zou ik elke minuut een rotje of iets dergelijks in de kelder gooien. Dan leert hij die fratsen wel af
Ja m'n vorige was een 21" Eizo. Echt spijt dat ik die heb weggedaan. Nu heb ik last van m'n ogen enzo als ik computer, vroeger niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef eBay het volgende:
Dat is nou het voordeel van een normaal beeldscherm, goedkoop en valt niet zo snel van je buro![]()
asiel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
We hebben ze zelf niet eens gewild. 't zijn allemaal afgedankte beesten van kenissen en familie. Als je weet wat voor vee er nog meer rondloopt mag je van geluk spreken dat 't niet eerder is gebeurt.![]()
gaat nog veel harder kapot in zulks gevallen als dezequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef eBay het volgende:
Dat is nou het voordeel van een normaal beeldscherm, goedkoop en valt niet zo snel van je buro![]()
Ik heb een Compaq 7500 scherm, deze vliegt echt niet zomaar van je buro hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:16 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
gaat nog veel harder kapot in zulks gevallen als deze
Vader die wat heeft met dieren. Als hij een rondje gaat maken in z'n cabrio oldtimertje zie je er altijd 4 honden bij zitten.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef Jim.Beam het volgende:Die klotehond zit nu lekker in de kelder, waar die bang voor is.![]()
Nee hij moet dat gekloot maar eens afleren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef G-string het volgende:
[..]
Tssssssk, geef 'm een spuitje joh, weet je zeker dat ie 't nooit meer doet...
![]()
Oké toppie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Yildiz het volgende:
Dat ik het zo voor me zag, zo van dat ik zo 't scherm zie donderen. Dat ik het me voor kan stellen, dus.
En als ie dan wel valt dan hoef je de hond ook geen straf meer te geven, een lomp scherm die zijn rug breekt is al straf genoeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef eBay het volgende:
Dus omdat jij zo dom bent dat je dit laat gebeuren (waarom liet je de hond bij de kat?) moet de hond nu opgesloten zitten......denk je nou echt dat die hond snapt waarom hij daar zit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Die klotehond zit nu lekker in de kelder, waar die bang voor is.![]()
Donders goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo dom bent dat je dit laat gebeuren (waarom liet je de hond bij de kat?) moet de hond nu opgesloten zitten......denk je nou echt dat die hond snapt waarom hij daar zit?
Wat is dat nou weer voor een onzin? die beesten kan je onmogelijk allemaal bij elkaar vandaan houden in 1 huishouden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo dom bent dat je dit laat gebeuren (waarom liet je de hond bij de kat?) moet de hond nu opgesloten zitten......denk je nou echt dat die hond snapt waarom hij daar zit?
Volgens mij zijn jullie allemaal even maf daar, mens en dierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef Jim.Beam het volgende:
Komt m'n vader thuis, krijg ik toch op m'n kop!![]()
Hij zegt dat dat beest alleen maar gekker wordt door opgesloten te zitten. Het dagelijkse stuk vlees wat ie krijgt bij 't avondeten en vervolgens verstopt heeft heb ik lekker afgepakt en aan de anderen gegeven.![]()
Zeg nou maar gewoon dat je dat vlees zelf hebt opgegeten...Sukkelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef Jim.Beam het volgende:
Komt m'n vader thuis, krijg ik toch op m'n kop!![]()
Hij zegt dat dat beest alleen maar gekker wordt door opgesloten te zitten. Het dagelijkse stuk vlees wat ie krijgt bij 't avondeten en vervolgens verstopt heeft heb ik lekker afgepakt en aan de anderen gegeven.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef Mabelle het volgende:
Ach ... t arme beest krijgt de schuld van het feit dat jij je snoeren niet netjes had weggewerkt .... haal onmiddelijk die hond uit de kelder en bied je excuses aan![]()
Het is allemaal wel erg sneu daar jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allemaal even maf daar, mens en dier![]()
Waarom dat nou weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg sneu daar ja![]()
Nouja korte samenvatting:quote:
Doorsnee NL gezin lijkt me zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nouja korte samenvatting:
Zoon is zeer slordig en laat kabels rondslingeren
Kat is lui en ligt maar te liggen
De hond sloopt waarschijnlijk binnen 3 minuten een scherm en wordt vervolgens opgesloten
Vader tript em helemaal
Gevalletje EHBO![]()
Een assertiviteitscursus is aan jullie wel besteed. Wie adopteert er nou vrijwillig een complete veestapel, als je er zelf niet beter van wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
We hebben ze zelf niet eens gewild. 't zijn allemaal afgedankte beesten van kenissen en familie. Als je weet wat voor vee er nog meer rondloopt mag je van geluk spreken dat 't niet eerder is gebeurt.![]()
Ik wild nog een rijmpje maken, geinspireerd door ''The Nookie'' maar je de creativiteit blijft wegquote:
Ruimte genoeg, rest van het gezin vind 't geweldig ennuh...een goed hartquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Een assertiviteitscursus is aan jullie wel besteed. Wie adopteert er nou vrijwillig een complete veestapel, als je er zelf niet beter van wordt![]()
Wat een goed hart, door een hond te nog meer te traumatiseren en zijn eten af te pakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, rest van het gezin vind 't geweldig ennuh...een goed hart![]()
Ach wat, een Deense Dog die bang is voor het donkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een goed hart, door een hond te nog meer te traumatiseren en zijn eten af te pakken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Jim.Beam het volgende:
Zo net lekker even een nieuwe gehaald. 17"AG Neovo
Pass ji mij die ballen dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Die hoeft niet eens op de grond te vallen en meegesleurd te worden door een hond om stuk te gaan. een simpel tikje is genoeg. Anders koop je qualiteit
![]()
Ja hallo is wel een Philips scherm hoor. En de snoertjes heb ik nu mooi via de latjes verboren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Opzich wel, maar je koopt zo een E-merk. Dan zak je wel in tofheid![]()
Dream (die kat) is zo'n Pers, vroeger een prijskat geweest. maar dat doet er niet toe, feit is dat dat beest soms ook helemaal kan flippen, laatst was Toby de buurhond bij ons in de tuin, nja mag jij raden wie wie wegjaagde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Yozzz het volgende:
Wat een geniaal topic.
Ontopic: Ik had de kat erbij in de kelder gedouwd en dan 3 weken wachten. Dan merk je vanzelf wel welke van de twee het verdient om je huisdier te zijn.
Een prima partij voor Sjors dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Dream (die kat) is zo'n Pers, vroeger een prijskat geweest. maar dat doet er niet toe, feit is dat dat beest soms ook helemaal kan flippen, laatst was Toby de buurhond bij ons in de tuin, nja mag jij raden wie wie wegjaagde.![]()
Sjors is wat je noemt een 'nancy boy'. Bang voor onweer, bang in het donker, andere mannetjes berijden. Dream kun je weer vergelijken met Rambo.quote:
Phillipsquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja hallo is wel een Philips scherm hoor. En de snoertjes heb ik nu mooi via de latjes verboren.![]()
Jappenprut.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Phillips![]()
Het enige waar die goed in zijn, zijn tv's.
Voor een beeldscherm kan ik je: Iiyama en Samsung aanraden. Heb je het niet te breed is een BenQ scherm ook zeer goed voor het geld dat je uitgeeft.
haahah, net als in een tekenfilmquote:MAAR NEE!! Heel m'n scherm blijft om de een of andere reden achter die doggy hangen en wordt zo door het huis gesleurd.
Ik hoor je wel weer als je "phillipsje" (quote:
Ben nu alvast aan 't sparen voor een Eizo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik hoor je wel weer als je "phillipsje" () het begeeft en je tog overstapt naar "de jappen"
![]()
Tja het is jouw geld hequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ben nu alvast aan 't sparen voor een Eizo.![]()
Delletjes speciaal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef immortalsean het volgende:
rot op met die paupermerken...
... ik zweer bij dell.
Ophoeren met paupermerken en zweren bij Dellquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef immortalsean het volgende:
rot op met die paupermerken...
... ik zweer bij dell.
Er zal toch een stevig hondje aan te pas moeten komen voordat mijn 22" CRT van een bureau afgesleurd wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:16 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
gaat nog veel harder kapot in zulks gevallen als deze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |