quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef Aurelium het volgende:
Maar toch lijkt het me nog een keer strak plan om een fiets in het centrum te zetten, met een heel slecht slot, en gewoon de eerste de beste gast die die fiets durft aan te raken helemaal kapot te slaan, mee te slepen naar een kelder, om hem daar vervolgens 2 maanden lang te martelen!
au papa au niet met de stok, dat past nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef Candera het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn, je bent nu groter, dus de dingen die papa vroeger met je deed zal hij nu niet meer doenDe rek is er nu wel uit zegmaar
Hehe, ja das waar. Maar het gebeurt mij ook altijd. Laatst had ik met kerst nog een gloednieuw scheerapparaat gekregen van em, wordt dat op wintersport uit mn tas gejatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:50 schreef Camplo het volgende:
Blij dat je z'n auto niet in de prak hebt geredenDan had je wat uit te leggen
Jij en je vader gebruiken hetzelfde scheerapparaatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hehe, ja das waar. Maar het gebeurt mij ook altijd. Laatst had ik een voor sinterklaas nog een gloednieuw scheerapparaat gekocht, wordt dat op wintersport uit mn tas gejat![]()
"Ja pa, dat nieuwe scheerapparaat he..."
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hehe, ja das waar. Maar het gebeurt mij ook altijd. Laatst had ik met kerst nog een gloednieuw scheerapparaat gekregen van em, wordt dat op wintersport uit mn tas gejat![]()
"Ja pa, dat nieuwe scheerapparaat he..."
nee, heb het al verbeterd, ben nog brak van vannacht, zinopbouw lukt nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij en je vader gebruiken hetzelfde scheerapparaat![]()
Met dat idee loop ik ook al een tijdje te spelen. Niet om 'm te martelen dan, maar een camera erbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef Aurelium het volgende:
Maar toch lijkt het me nog een keer strak plan om een fiets in het centrum te zetten, met een heel slecht slot, en gewoon de eerste de beste gast die die fiets durft aan te raken helemaal kapot te slaan, mee te slepen naar een kelder, om hem daar vervolgens 2 maanden lang te martelen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:48 schreef Pony-Lover het volgende:
Roep eerst gewoon dat je Aids hebt, dan vindt ie dat van die fiets vast niet zo'n ramp meer.
quote:
Nou, stel je voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, gister een vriend van me, had gewoon zijn fiets open laten staan op de marktniet gestolen whehe
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef Candera het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn, je bent nu groter, dus de dingen die papa vroeger met je deed zal hij nu niet meer doenDe rek is er nu wel uit zegmaar
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:48 schreef Lotjeb het volgende:
Dit heb ik ook een keer met de (net nieuwe) fiets van mijn zusje gehad
Niet leuk... vooral het vertellen is verschrikkelijk
Whehequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:48 schreef Pony-Lover het volgende:
Roep eerst gewoon dat je Aids hebt, dan vindt ie dat van die fiets vast niet zo'n ramp meer.
Precies, wat gebeurt is, is gebeurdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef PDOA het volgende:
Gebeurt = gebeurd, niet gebeurt.
Watskebeurd?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef PDOA het volgende:
Gebeurt = gebeurd, niet gebeurt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, wat gebeurt is, is gebeurd
Was je niet vergeten waar je hem zelf had neergezet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef bier_hier het volgende:
ik dacht ook dat gister mijn fiets was gejat ,bleek dus gewoon dat 1 of andere randmongool hem had verplaatst , dood!![]()
Ik heb nog flink lopen zoeken, maar heb em nergens kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef bier_hier het volgende:
ik dacht ook dat gister mijn fiets was gejat ,bleek dus gewoon dat 1 of andere randmongool hem had verplaatst , dood!![]()
weet ik niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was je niet vergeten waar je hem zelf had neergezet?
Jij bent stoerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef Sport_Life het volgende:
Als ik je vader was zou ik je helemaal kapot slaan, mee slepen naar een kelder, om jou daar vervolgens 2 maanden lang te martelen !
Oei!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef boekenworm het volgende:
Poeh, om deze rede heb ik wel eens behoorlijk slaags gehad. Sterkte ermee.
Dus nu ga je naar het busstation en haal je even een nieuwe fiets voor hemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:00 schreef Aurelium het volgende:
Nou ik heb em net gebeld, en hij was er niet blij mee
Toen was het mijn eigen barrel, dus dat scheeltquote:
Ik zag het probleem ook niet zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus nu ga je naar het busstation en haal je even een nieuwe fiets voor hem![]()
Dat had ie ook bijna gedaan hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef Sport_Life het volgende:
Als ik je vader was zou ik je helemaal kapot slaan, mee slepen naar een kelder, om jou daar vervolgens 2 maanden lang te martelen !
Wat weerhield hem?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat had ie ook bijna gedaan hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |