geld moet rollenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Leer met geld omgaan. Zorg dat je altijd een paar duizend euro op je rekening hebt staan, om zulke dingen op te kunnen vangen.
Maar niet onbeperkt.quote:
Je kan je geld ook in je sok bewaren thuis, who caresquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Posdnous het volgende:
Idd, banken zijn gewoon hele foute rukkers.
En het leukste is dat het gewoon geaccepteerd is in de maatschappij.
Student zijn is toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef Chinless het volgende:
Ik betaal niets voor mijn betaalrekening.. enige waar ik altijd gezeik mee heb is als ze mn pas weer us is ingeslikt, of geblokkeerd dak 2 weken moet wachten op nieuw pasje
Deze knop is voor wijzigen:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef Avery het volgende:
niet
Inderdaad, en de laptop moet nog een 15.4 of een 17 inch scherm hebben ook. Dat zijn hebbedingetjes, is niet eens noodzaak. Ik lees verder dat hij kortgeleden ook nog een video iPod had, dus ik heb het idee dat we hier te maken hebben met iemand die niet met geld kan omgaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef tisauch het volgende:
Ts zit dringend verlegen om centen, maar heeft wel nog ¤ 1500 over voor een craptop?
Welke Laptop/notebook kopen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |