Dat is ontstaan door een maandenlange band in de SC onderling, dat lijkt mij met mate geen probleem? Liever in de SC dan elders toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef APK het volgende:
Allemaal leuk en aardig, Morwen. Maar dat stomme gezwaai, mijn hond is dood, ik ga koken etc moet ophouden.
Dat viel bij BB5 toch wel mee? Ik had er geen last van in elk geval of ik stoorde me er niet bijster aan. En afentoe eens een opmerking door een blauwe damde de boel al aardig inquote:Bij BB5 had ik er overigens veel meer last van dan bij HBB, want nu volg ik de streams niet.
Tijdens BB5 werden de streamverslagen soms niet bijgehouden en moest je door urenlang zwaaigelul heenlezen om op de hoogte te blijven van nieuwswaardige posts.
Ik vind dat wel een probleem. Die maandelange band onderhoud je maar ergens anders. Dit is een BB-forum, geen plek om onder het mom van welke reality-soap dan ook een select clubje mensen te vermaken en van een hangplek te voorzien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Dat is ontstaan door een maandenlange band in de SC onderling, dat lijkt mij met mate geen probleem?
En nee dus, wat mij betreft liever ergens anders.quote:Liever in de SC dan elders toch?
Het was in mijn beleving juist precies andersom. Toen CW voorzichtig opmerkte dat het wel wat minder mocht met dat gezwaai werkte dat alleen averechts.quote:Dat viel bij BB5 toch wel mee? Ik had er geen last van in elk geval of ik stoorde me er niet bijster aan. En afentoe eens een opmerking door een blauwe damde de boel al aardig in![]()
Ja precies.... Dus dat FB geouwehoer moet maar eens afgelopen zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een probleem. Die maandelange band onderhoud je maar ergens anders. Dit is een BB-forum, geen plek om onder het mom van welke reality-soap dan ook een select clubje mensen te vermaken en van een hangplek te voorzien.
[..]
En waar ga jij dan voortaan ouwehoeren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Ja precies.... Dus dat FB geouwehoer moet maar eens afgelopen zijn
In de SCquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
En waar ga jij dan voortaan ouwehoeren?
Ja, daar is de MSN goed voor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef APK het volgende:
Maar dat stomme gezwaai, mijn hond is dood, ik ga koken etc moet ophouden.
Óf WLMquote:
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Mike1964 het volgende:
<knip>
Oh nou...eerlijk waar mooi stukkie hoor...klassequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:
Schopje...
Heb godverdomme niet voor Jan Lul die hele lap tekst getypt...
Schreeuwer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh nou...eerlijk waar mooi stukkie hoor...klasse![]()
![]()
Aha, dat is dus jouw reden dat je het gezwaai hinderlijk vindt, eigenbelangquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb ook de neiging om af en toe op mijn werk even snel door de diverse forums te wandelen of er nog iets bijzonders is gebeurd en dan kan het heel hinderlijk zijn als je door al die onzin heen moet scrollen.
Laten we een rel beginnen dat het hier dicht moetquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef APK het volgende:
Ik vind het HBB subforum een stuk leuker nu het programma afgelopen is.![]()
Pekinese vechteendquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we een rel beginnen dat het hier dicht moet![]()
Wie weet krijgen we nog een mod weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |