abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:27:40 #51
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35616691
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 22:59:59 #52
128220 Peter6000
pi_35626514
Ben niet zo`n tegenstander van het openen van verschillende topics, en dat iedereen de sfeer vindt waar hij/ zij zich het beste thuisvoelt.

Streamverslagen -- Met wat mij betreft een beperkte hoeveelheid caps, en het advies korte berichtjes op te sparen zodat er minder posten komen, die langer zijn (net als in BB5 dus)

Huldes op de streamverslagen -- opbouwende kritiek wordt niet op prijs gesteld, dus beperk het dan maar tot huldes.

Streamtopic -- met uitsluitend analyses, meningen en observaties over de streams, en de rest gewoon verwijderen. Ook iedere zwaaipost meteen verwijderen (heb zelf niets tegen zwaaien, maar als men het als storend ervaart, kan er best een serieus zwaailoos topic komen) En een reguliere post afsluiten met ik ben er weer vandoor is ook een mogelijkheid te laten zien dat je ervan door bent.

En voor de rest hoeven de diverse slowchat-topics niet in hoeveelheid beperkt te worden, wat mij betreft.
Wat is er mis met én een servivalspel, én een Tan topic , én een BEW/ kus/ reeks.
Zelfs als één gezelligheidsgroep de streams via een SC gaat volgen, en een andere groep scherp gaat discusseren in het streamtopic, zie ik niet zo`n bezwaar.
Het selecteert zichzelf wel, zolang de streamverslagen en het streamtopic maar "schoon" blijven, hetgeen me makkelijk realiseerbaar lijkt door alleen in die 2 topics alles wat offtopic is meteen te verwijderen.
pi_35630122
Vermoeiend, die twee browsers.
I dig dildo's man!
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:46:46 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_35630137
Toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:39:03 #55
84524 Morwen
I got life
pi_35631253
Volgens mij ging het er allemaal best leuk aan toe tot er niks meer te beleven was op de streams en mensen toch dat contact met elkaar wilden blijven houden.

Wat gebeurt er als er niks gebeurt op de streams? Dan ga je met elkaar babbelen, dat is een logisch gevolg, denk ik. Dat het op een gegeven moment overal gebeurde was niet nodig geweest. Maar ik denk dat dat bij BB6 niet gaat gebeuren (als er al een BB6 komt), omdat dat bij BB5 ook niet zo was. Het is ge-escaleerd door oninteressante, brakke streams en het idee van velen onder ons dat HBB een soort vervolg zou zijn op BB5. Dat was helaas niet zo, maar het helemaal los laten is als echte verslaafden ook weer zoiets

Nouja goed, concreet dan maar: Ik denk dat het met BB6 wel los zal lopen, zeker in combinatie met duidelijke regels en duidelijke topics. Een apart zwaai-topic lijkt mij niet te gaan werken eerlijk gezegd In de praktijk dan, volgens mij krijg je dan een SC in het zwaaitopic. En geen gedag zeggen in de Streams- SC gaat ook niet werken, denk ik. Mensen aanspreken op hun gedrag op een normale manier wel, gewoon duidelijk zijn. En dat is volgens mij ook altijd goed gegaan, totdat HBB begon...........etc. etc. etc.

Heel verhaal, terwijl ik eigenlijk gewoon wil aangeven dat ik denk dat het wel los zal lopen bij een volgende BB
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:52:07 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_35631427
Allemaal leuk en aardig, Morwen. Maar dat stomme gezwaai, mijn hond is dood, ik ga koken etc moet ophouden.

Bij BB5 had ik er overigens veel meer last van dan bij HBB, want nu volg ik de streams niet.
Tijdens BB5 werden de streamverslagen soms niet bijgehouden en moest je door urenlang zwaaigelul heenlezen om op de hoogte te blijven van nieuwswaardige posts.
  donderdag 2 maart 2006 @ 02:20:29 #57
84524 Morwen
I got life
pi_35631767
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef APK het volgende:
Allemaal leuk en aardig, Morwen. Maar dat stomme gezwaai, mijn hond is dood, ik ga koken etc moet ophouden.
Dat is ontstaan door een maandenlange band in de SC onderling, dat lijkt mij met mate geen probleem? Liever in de SC dan elders toch?
quote:
Bij BB5 had ik er overigens veel meer last van dan bij HBB, want nu volg ik de streams niet.
Tijdens BB5 werden de streamverslagen soms niet bijgehouden en moest je door urenlang zwaaigelul heenlezen om op de hoogte te blijven van nieuwswaardige posts.
Dat viel bij BB5 toch wel mee? Ik had er geen last van in elk geval of ik stoorde me er niet bijster aan. En afentoe eens een opmerking door een blauwe damde de boel al aardig in
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:14:02 #58
242 Pinball
Electric Monk
pi_35635020
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:

Dat is ontstaan door een maandenlange band in de SC onderling, dat lijkt mij met mate geen probleem?
Ik vind dat wel een probleem. Die maandelange band onderhoud je maar ergens anders. Dit is een BB-forum, geen plek om onder het mom van welke reality-soap dan ook een select clubje mensen te vermaken en van een hangplek te voorzien.
quote:
Liever in de SC dan elders toch?
En nee dus, wat mij betreft liever ergens anders.
quote:
Dat viel bij BB5 toch wel mee? Ik had er geen last van in elk geval of ik stoorde me er niet bijster aan. En afentoe eens een opmerking door een blauwe damde de boel al aardig in
Het was in mijn beleving juist precies andersom. Toen CW voorzichtig opmerkte dat het wel wat minder mocht met dat gezwaai werkte dat alleen averechts.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:21:52 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35635196
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:14 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een probleem. Die maandelange band onderhoud je maar ergens anders. Dit is een BB-forum, geen plek om onder het mom van welke reality-soap dan ook een select clubje mensen te vermaken en van een hangplek te voorzien.
[..]
Ja precies.... Dus dat FB geouwehoer moet maar eens afgelopen zijn
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:39:27 #60
242 Pinball
Electric Monk
pi_35635629
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef flugeltje het volgende:

Ja precies.... Dus dat FB geouwehoer moet maar eens afgelopen zijn
En waar ga jij dan voortaan ouwehoeren?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:50:41 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35635945
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

En waar ga jij dan voortaan ouwehoeren?
In de SC
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35644751
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef APK het volgende:

Maar dat stomme gezwaai, mijn hond is dood, ik ga koken etc moet ophouden.
Ja, daar is de MSN goed voor.
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:55:35 #63
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35644931
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, daar is de MSN goed voor.
Óf WLM

Maargoed, het meeste is al gezegd wat eraan gedaan kan worden om dat in de toekomst (lees: BB6) te voorkomen, ik vind nu de constructie van een "offtopic topic" zonder gezwaai goed werken naast het lopende SC mét gezwaai.

Afijn, we moeten eerst maar zien of er überhaupt een BB6 komt en of er gratis streams zijn, in ieder geval denk ik dat het gekus en gezwaai een heel tandje minder is als het boeiend is op de streams, zoals grootendeels bij BB5 het geval was. Helaas kakte het programma halverwege wat in en daardoor is er meer een zwaaicultuur onstaan denk ik.

Wel kan ik begrijpen dat het een beetje de spuigaten uitliep de laatste tijd, dus ben er ook zeker voor om dat voortaan te scheiden in het vervolg en dus een speciaal topic voor elkaar en een topic over de streams.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35658445
Goed, als ik dan ook zo vrij mag zijn, als relatief newbie zijnde, mijn mening neer te zetten? Ik post hier sinds het begin van BB5 en heb dat ook met veel plezier gedaan. Erg leuk om je frustraties over bepaalde personen te spuien, maar ook om even gezellig te “beppen” met mensen die, net als ik, BB gewoon erg leuk vinden. Voor mij wel een uitkomst, daar mijn collega’s en huisgenoten BB niet volgden.
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat ik nou van die diepzinnige en/of waardevolle bijdrages heb geleverd aan dit forum, feit is in ieder geval dat ik er veel plezier aan heb beleefd. Nou is er voor een nieuweling, die ik was in september, nog geen herkenbaar geheel zichtbaar en kon ik natuurlijk nog niet echt een onderscheid maken tussen de diverse users. Naarmate de tijd vorderde kwam dat steeds meer en begonnen de diverse users ook voor mij een “kleurtje” te krijgen. Halverwege BB5 gebeurde het dat de, laten we zeggen, wat meer “ervaren” users een soort eigen subforum kregen waarin ze elkaar ongestraft voor rotte vis uit konden maken. Zeer vermakelijk maar tevens jammer voor de SC want daar waren ze vanaf dat moment niet meer zo frequent aanwezig. Mede hierdoor (?) is er een situatie ontstaan waarbij je kunt spreken van twee kampen. Ik noem het voor het gemak maar het “schreeuwkamp” en het “zwaaikamp”. Het zwaaikamp bleef braaf in het SC topic zitten en het schreeuwkamp vermaakte zich met hun servival spel. Ik denk dat er toen een soort van band is ontstaan tussen de diverse users daar die steeds dieper werd. Ook is er in mijn ogen een causaal verband tussen de saaiheid van het programma en het zwaaigebeuren.
In het zwaaikamp zitten een aantal users die gewoon dag én nacht aanwezig zijn. Op het moment dat je dan met zijn allen in die SC zit is het logisch dat je elkaar ook gaat melden als je even een boodschap gaat doen of de hond gaat uitlaten. Het is op dat moment eigenlijk niets anders meer dan een soort van groeps MSN gebeuren en logisch dat je dan naar elkaar gaat zwaaien etc. toch? Nu is er dus blijkbaar een groep users uit het schreeuwkamp dat zich behoorlijk begint te storen aan de BEW’s en zwaaihandjes etc. Ik heb me de afgelopen dagen afgevraagd waarom? Als één van de eerste redenen kom ik tegen dat het zo lastig is om door die hele sc heen te scrollen als er zoveel zwaaihandjes –en kusjes staan. Kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb ook de neiging om af en toe op mijn werk even snel door de diverse forums te wandelen of er nog iets bijzonders is gebeurd en dan kan het heel hinderlijk zijn als je door al die onzin heen moet scrollen. Tijdens BB5 vond ik wat dat betreft het streamverslagen topic heerlijk. Maar er is dus blijkbaar een groepje users, dat het noodzakelijk vind om alles terug te lezen en niet alleen maar de Sv’s.
Na BB5 bleef er een aantal die-hards over die het zelfs de moeite waard vonden om HBB te volgen. Zelf heb ik eerlijk gezegd geen ruk aan dat hele programma gevonden en ik ben dan ook volstrekt niet geïnteresseerd in de streamverslagen. Wél vind ik het leuk om die groep users die ik tijdens BB5 een beetje heb leren kennen, nog een beetje te blijven volgen. Zodoende hou ik een beetje bij wat er in de sc’s gebeurt en kijk ik her en der eens rond in de diverse topics. Ik moet toegeven dat ik, mede door al die zwaaihandjes, kusjes en andere overbodige onzin, steeds minder de SC’s teruglees gewoon omdat dat me te veel werk is. In die zin ben ik het dan ook eens met die mensen die zich zorgen maken over hoe dat moet gaan met een eventuele BB6. Als er dan nog steeds de hele dag van die rotzooi op de SC te vinden is geloof ik zeker dat ik me daar ook aan ga storen, puur omdat ik het dan wél de moeite waard vind om die hele zooi door te lezen. Voorstellen als: een apart BEW en zwaaihandjes topic vind ik niet zo denderend. Ik denk dat we gewoon met zijn allen moeten afspreken dat het in de SC over de streams en BB in het algemeen moet gaan en diegenen die toch graag elkaar virtueel willen aflebberen hebben daar volgens mij zelf al een forum voor opgericht, namelijk VOL. Lijkt mij niet zo moeilijk om elkaar daar te laten weten dat je de hond uit moet laten of dat je schoonmoeder griep heeft of zo. Kortom; De users passen zich aan aan het forum en niet andersom.

Zo, en nu ga ik de hond uitlaten....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:28:05 #65
242 Pinball
Electric Monk
pi_35670658
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Mike1964 het volgende:
<knip>
Mooi gesproken.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:24:29 #66
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_35690205
Schopje...

Heb godverdomme niet voor Jan Lul die hele lap tekst getypt...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:30:43 #67
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35690421
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:
Schopje...

Heb godverdomme niet voor Jan Lul die hele lap tekst getypt...
Oh nou...eerlijk waar mooi stukkie hoor...klasse

vrijdag 3 maart 2006 @ 20:31:32 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_35690453
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:

[..]

Oh nou...eerlijk waar mooi stukkie hoor...klasse

Schreeuwer.
pi_35690555
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb ook de neiging om af en toe op mijn werk even snel door de diverse forums te wandelen of er nog iets bijzonders is gebeurd en dan kan het heel hinderlijk zijn als je door al die onzin heen moet scrollen.
Aha, dat is dus jouw reden dat je het gezwaai hinderlijk vindt, eigenbelang

Nu serieus, je hebt goed gesproken, vind ik. Ben met het overgrote deel met je eens, vooral de laatste zin "De users passen zich aan aan het forum en niet andersom"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:47:40 #70
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35690910
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef APK het volgende:

[..]

Schreeuwer.
Ik sta hier lekker met mijn droge voeten ja anders nog wat?
  maandag 6 maart 2006 @ 16:17:35 #71
242 Pinball
Electric Monk
pi_35777476
De FB reeks was wel onderhoudend. Die mag wat mij betreft terugkomen in BB6.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:16:20 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_35831755
Ik vind het HBB subforum een stuk leuker nu het programma afgelopen is.

[ Bericht 2% gewijzigd door APK op 08-03-2006 00:36:48 ]
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:19:35 #73
2018 PC eend
relativist
pi_35831872
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef APK het volgende:
Ik vind het HBB subforum een stuk leuker nu het programma afgelopen is.
Laten we een rel beginnen dat het hier dicht moet
Wie weet krijgen we nog een mod weg
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 12 maart 2006 @ 11:07:15 #74
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35961588
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Laten we een rel beginnen dat het hier dicht moet
Wie weet krijgen we nog een mod weg
Pekinese vechteend
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35962211