Ja al eens gezien... misschien een tester ofzo.... krijg er kriebels vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef HuHu het volgende:
Deze gast heeft Oblivion al uitgespeeld: Vark.
geen scene release, want kan toch niet draaien op de xbox360quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef HuHu het volgende:
Hij heeft gewoon alle fucking 50 achievements al gehaald. Die gast moet echt heel lang bezig zijn geweest, of gewoon heel erg goed zijn.
Z'n motto was overigens eerst: "Stop mailing me... I'm a devver!". Dus we weten wel hoe hij aan 't spel komt.
wil ze wel geloven, haal die game zekerquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef devv05 het volgende:
Heeft Fok!Games nog geen hands-on mogen doen dan?
Geen wát release, want hij kan niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geen scene release, want kan toch niet draaien op de xbox360
of je bent iemand die niet weet wat scene is..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geen wát release, want hij kan niet?
Kan je die zin nog een keer duidelijk opschrijven?
Hij zegt er toch bij dat het een developer is........quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of je bent iemand die niet weet wat scene is..
of iemand van de wouten kiet..
maar je zegt, we weten wel hoe ie aan die game komt.
het kan geen copy of wat dan ook zijn, omdat die toch niet draaien @ xbox360..
Ik weet inderdaad niet wat je bedoeld met de 'scene'. Dat is nogal een vaag woord.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of je bent iemand die niet weet wat scene is..
of iemand van de wouten kiet..
maar je zegt, we weten wel hoe ie aan die game komt.
het kan geen copy of wat dan ook zijn, omdat die toch niet draaien @ xbox360..
wiejquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij zegt er toch bij dat het een developer is........
Doe niet zo interessant met je 'scene'
Mja kan gebeuren, devv05 doet meteen moeilijk..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wat je bedoeld met de 'scene'. Dat is nogal een vaag woord.
En het kan geen kopie zijn ja, want die draaien niet. Maar het spel is nog helemaal niet uit, dus 't lijkt me sterk dat iemand al een kopie heeft weten te bemachtigen zo vroeg voor de release.
Ja oke... maar wat is dan de 'scene'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mja kan gebeuren, devv05 doet meteen moeilijk..
ik dacht dat er dewer stond, maar na goed lezen was het geen w , maar 2x een v..
(bedoel je reply,van een paar stukjes terug!)
Illegale software, films, series, games etc.quote:
je kijkt het ?quote:
Ah... die scene.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Illegale software, films, series, games etc.
De mensen die daar achter zitten zitten in de 'scene'.
lol je herkent het nu wel ?quote:
Altijd leuk, die enorm nuttige updatesquote:There is a mandatory global system update now available for Xbox 360 owners. You’ll get prompted for the update the next time you sign into Xbox Live. No new features or functions this time around.
Weer inloggen met je live-account en dan opnieuw downloaden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef Frasier het volgende:
Hoe krijg ik Hexic terug? Moest de HD formateren en ben dus alles kwijt.
Kan je Hexic downloaden? Ik heb een Premium gekocht maar geen Hexic op mijn HDD. Al naar MS gebeld maar geen resultaat. Downloaden kan ik het niet iig...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weer inloggen met je live-account en dan opnieuw downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |