abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35644743
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zeldzaam erg dat wachten op Oblivion en GRAW !
Trust me, het kan erger
Zien hoe iedereen het speelt op je friendslist en zelf een lege portemonnee hebben
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef gieling het volgende:

[..]

Gast koop deze maand nou even niet nieuwe 7.1 boxen,videocard,moederboard en geheugen dan komt het vast goed
Veel meer dan aan voedsel en telefoonrekening ed. gaat er deze maand niet uitgegeven worden denk ik .
pi_35644765
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Trust me, het kan erger
Zien hoe iedereen het speelt op je friendslist en zelf een lege portemonnee hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35644776
Ik ben juist bang voor Oblivion.... daar gaat mijn vrije tijd....en mijn sociale leven... en mijn slaap....
pi_35644869
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben juist bang voor Oblivion.... daar gaat mijn vrije tijd....en mijn sociale leven... en mijn slaap....
You make it sound like a bad thing.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:55:49 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35644942
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Trust me, het kan erger
[..]

Veel meer dan aan voedsel en telefoonrekening ed. gaat er deze maand niet uitgegeven worden denk ik .
Nee dat nooit... ik moet echt Oblivion en Ghost Recon 3 hebben... niet normaal hoe zin ik daar in heb.... Dan verkoop ik wel wat games als ik geen geld zou hebben. Gelukkig zijn ze beiden al betaald

@ Kwarts..... Oblivion gaat zo heersen Heb jij de diverse hands on al gelezen?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_35644980
Mja 2e hands PC games zijn niet zoveel meer waard
Prijzen droppen zo snel naar verhouding dat het totaal geen zin zou hebben eigenlijk .
Dan zou ik m'n halve collection weg moeten doen ws.
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:59:10 #257
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_35645068
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee dat nooit... ik moet echt Oblivion en Ghost Recon 3 hebben... niet normaal hoe zin ik daar in heb.... Dan verkoop ik wel wat games als ik geen geld zou hebben. Gelukkig zijn ze beiden al betaald

@ Kwarts..... Oblivion gaat zo heersen Heb jij de diverse hands on al gelezen?
Je bedoelt al die linkjes die jij hier neerpleurt? Ja
ALLES ook gewoon gesproken
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:00:41 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35645127
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Je bedoelt al die linkjes die jij hier neerpleurt? Ja
pi_35645402
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

You make it sound like a bad thing.
Ik heb een aantal blangrijke herkansingen die week erop. Het zal de eerste keer worden dat games mijn studie in de weg staan. Ik heb jaren gewacht op een vervolg op Morrowind.

Zeker na het lezen van hyperenthousiaste previews op Gamespot, in de PU en op InsideGamer (het fanboywalhalla, daar waar 70 maagden op je wachten om je van je nerdelijke sexuele inertie af te helpen wanneer je in het openbaar verklaard Nintendo-fan te zijn, volgens geruchten dragen alle 70 maagden de jurk van Peach) kan ik helemaal niet meer wachten.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:38:32 #260
35662 Heintje
Gears of War.
pi_35646539
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Op start drukken werkt ook
Voorderest is dit wel algemeen bekend neem ik aan.

Ik heb voorlopig alleen Oblivion besteld, twijfel nog over GRAW. Wie haalt me over?
Kan het zijn dat die controller eerst de tweede controller was en na het uitschakelen en op noieuw aanzetten de eerste werdt. Bij elk spel moet je in het begin een keer op start (of A) drukken om aan te geven meet welke controller je speeld.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:44:20 #261
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35646758
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Ik heb voorlopig alleen Oblivion besteld, twijfel nog over GRAW. Wie haalt me over?
Ghost Recon 3: Advanced Warfighter [Multiconsole]
pi_35649158
Als ik een (divx) video omzet met videora xbox 360 converter loopt het beeld en het geluid niet synchroon als ik de video dan bekijk op mijn pc, of op mijn x360 via media center. Met geen enkele converter loopt beeld en geluid gelijk, hoe kan dit?
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:58:59 #263
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35649625
is Oblivion van Microsoft ?
staat 2k games is dat onderdeel van Microsoft ?
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:14:54 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35650105
Oblivion is van Bethesda, 2K games i de publisher geloof ik. Was dat niet Take 2 voor de naamsverandering?
pi_35650245
2K Games is een label dat valt onder Take 2 twi
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:23:23 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35650384
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:
2K Games is een label dat valt onder Take 2 twi
Leuk, al die sublabels van publishers Bij 't introscherm tegenwoordig zie je dan eerst het label, dan de naam van de publisher, dan de naam van de president van de publisher, dan de naam van het homofiele chihuahuaatje van de president van de publisher en dan pas de developer
pi_35650721
quote:
Ik ben nu ongeveer zeven jaar actief bezig met het beoordelen van videogames. In die periode probeer ik zoveel mogelijk games te spelen, dus ook games die ik niet hoef te beoordelen. Dat is belangrijk om een totaalbeeld te kunnen vormen van de industrie. Wat opvalt, is het verval tussen goede en slechte games. Het aantal slechte games wordt kleiner, maar het aantal goede games neemt ook schrikbarend af. Althans, de meeste games zijn wel goed, maar uitgevers grossieren toch vaak in middelmaat. Het wordt daarom steeds moeilijker om lichtpuntjes te vinden. Lichtpuntjes die met liefde door een ontwikkelaar worden gemaakt. Een ontwikkelaar die zijn games niet laat mislukken. Games die vasthouden aan principes. Games die tot in de puntjes verzorgd zijn. Games die iets losmaken bij iedereen. Bethesda Softworks is zo’n ontwikkelaar. The Elder Scrolls IV: Oblivion is zo’n game. (...)

Om te beschrijven hoe mooi Oblivion is, moet je echt een heel grote woordenschat hebben. De mijne is niet groot genoeg, want superlatieven schieten werkelijk waar tekort, op alle fronten. Uitgestrekte velden worden getoond zonder enige pop-up, bossen zijn niet alleen scherp en prachtig groen, maar ook afwisselend qua kleurgebruik. Elke texture is ongelooflijk scherp. Elk personage bevat ongekend veel detail. Water heeft niet alleen een simpel weerkaatsingseffect, maar stroomt ook realistisch door de rivieren. Donkere grotten zijn niet alleen donker en saai, maar wisselen bepaalde soorten rotsen af met gedetailleerde pilaren, brandende vuurtjes en schatkisten die op diverse manieren geaccentueerd zijn. Er schiet me ineens een passend superlatief te binnen: ge-wel-dig.

En kom nou niet met ‘dit spreekt me niet aan’, want wat spreekt je dan wel aan? Oblivion is niet alleen een game die zich afspeelt in mooie oerwouden, heeft niet alleen fantastische waterpartijen. Nee, het is echt van alle markten thuis. Grote kastelen, besneeuwde bergtoppen, donkere grotten, diepe kerkers en mistige steppes; ze zijn allemaal aanwezig en elk gebied is met dezelfde nauwkeurigheid en scherpte ontwikkeld. Dan ben ik nog de weerseffecten vergeten: op elk willekeurig moment van het spel kan het zomaar gaan sneeuwen, regenen, onweren of mistig worden en voor elke speler is dat keer op keer anders. Niets is dus van tevoren bepaald door de makers. Wel bepaald is de klok in het spel. In de ochtend komt de zon op, in de avond gaat die weer onder. En niet zoals in veel games dat de zon er ineens is en ineens weer weg is, maar lekker geleidelijk zodat je het echt gaat geloven. De weerseffecten, zonsopgang, zonsondergang en andere dingen die met tijd te maken hebben, zijn overigens een visueel plaatje, maar ik neem aan dat dit na de voorgaande alinea’s wel duidelijk was.

Op de Xbox 360 draaide dit allemaal vloeiend, op een goede PC natuurlijk ook. Chapeau Bethesda, jullie krijgen de eer de eerste game te maken die écht het nieuwe tijdperk aankondigt en niet weer tussen de oude en nieuwe generatie bungelt.

volledige impressie
Ze zijn redelijk positief daar
pi_35651234
quote:
Uitgestrekte velden worden getoond zonder enige pop-up
De rest van de gamespers is het niet met IG eens....
quote:
En kom nou niet met ‘dit spreekt me niet aan’, want wat spreekt je dan wel aan? Oblivion is niet alleen een game die zich afspeelt in mooie oerwouden, heeft niet alleen fantastische waterpartijen. Nee, het is echt van alle markten thuis. Grote kastelen, besneeuwde bergtoppen, donkere grotten, diepe kerkers en mistige steppes
Wat een kutuitspraak
Natuurlijk zal de game LANG niet iedereen aanspreken. De setting trekt mij bijv. totaal niet (Fantasy ).
pi_35651529
Heeft Fok!Games nog geen hands-on mogen doen dan?
pi_35651557
Dat zou jij wel willen weten he?
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:54:05 #271
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35651585
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:23 schreef twi het volgende:

[..]

Leuk, al die sublabels van publishers Bij 't introscherm tegenwoordig zie je dan eerst het label, dan de naam van de publisher, dan de naam van de president van de publisher, dan de naam van het homofiele chihuahuaatje van de president van de publisher en dan pas de developer
Dat huilen Wees blij dat er games zijn !
pi_35651688
Deze gast heeft Oblivion al uitgespeeld: Vark.
pi_35651729
Hij heeft gewoon alle fucking 50 achievements al gehaald. Die gast moet echt heel lang bezig zijn geweest, of gewoon heel erg goed zijn.

Z'n motto was overigens eerst: "Stop mailing me... I'm a devver!". Dus we weten wel hoe hij aan 't spel komt.
pi_35651826
Dead Rising word dope.
pi_35651949
http://www.xbox.com/en-US/livearcadexbox360/default.htm

Volgens die site zouden Feeding Frenzy en Astropop al aan Live Arcade toegevoegd moeten zijn, iemand ze er al tussen staan? Bij mij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')