aha goed puntquote:
Dat moet gewoon werkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil hem vanmiddag halen is deze makkelijk aan te sluiten op me surround set en me tv ? daar zit een scart ingang op. Hij is wel oud maar moet dan toch werken ?
dixons en frs hebben hem hier niet :S
onder de 10 euro voor een normale lengte kabel, mijn optische kabel was 5 euro geloof ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
en hoe duur is zo glasvlezelkabel voor je surround
De Xbox SCART-kabel verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden.
Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid.
Volgens mij is het nog niet gezegd, maar zo ja, dan dit bericht als niet geschreven beschouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef thomasss het volgende:
Hee ik heb een vraag over de controller. Ik was COD2 aan het spelen en toen ff pauze genomen, eten etc. Spel gewoon op pauze gezet en na een half uurtje wilde ik wil weer verder spelen, maar het scherm van de tv had een soort donkerder beeld tijdens de pauze, wat normaal is. Maar vervolgens deed de controller het niet meer. Xbox zelf paar keer aan en uit gezet, lichtring deed het op xbox zelf, maar de lichtring op de controller bleef knipperen, steeds een ander kwart. Al nieuwe batterijen er ingedaan maar dat helpte niet. Ook zo'n beetje alle knopjes 3 sec. ingedrukt gehouden maar dat werkte ook niet. Is die controller nu al verrot of doe ik iets verkeerds?
Dank dank![]()
Vast niet, maar waarom zou je van 1 review uitgaan? http://www.gamerankings.com/htmlpages2/930863.asp?q=fight%20nightquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef Legendkiller het volgende:
http://www.gamed.nl/view/15047
OXM smijt even met wat goede cijfers. Een 10 voor Fight Night Round 3, een 9.5 voor Oblivion en 9 voor Ghost Recon. Met name die eerste vind ik erg verbazingwekkend, ik las overal dat de story mode juist erg beperkt was.
Geeft dat blad altijd van die supercijfers?
Doe ik ook zeker niet, vroeg me vooral af of OXM altijd van die topcijfers toekent, zeker als je ziet dat het gemiddelde op 88% ligt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Vast niet, maar waarom zou je van 1 review uitgaan? http://www.gamerankings.com/htmlpages2/930863.asp?q=fight%20night
heb er nu 4 meer dan zat misschien alleen nog maar ghost recon anders is het zonde van je geld johquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef Wessiej het volgende:
Ik koop ze maar gewoon allemaal.
En dan te bedenken dat ik het geld nog helemaal niet heb maar wel 5 spellen heb besteld.
De kwaliteit van de huidige next-gen games ligt sowieso hoger dan bij vorige generaties. Ik denk dat het te maken heeft met gestegen ontwikkelingskosten, je kan nu moeilijker een baggerspel maken, kost teveel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker niet, vroeg me vooral af of OXM altijd van die topcijfers toekent, zeker als je ziet dat het gemiddelde op 88% ligt.
Op start drukken werkt ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet gezegd, maar zo ja, dan dit bericht als niet geschreven beschouwen.
Als je je game op pauze zet, dan gaat na een tijd een power save optie aan, kortom je scherm wordt zwart, en je controller wordt uitgeschakeld. Om je controller weer in te schakelen, moet je op de x-box guide knop drukken (de grote X dus). Dan krijgt hij weer een nummer aangewezen gekregen, en kun je het spel van pauze afhalen.
Volgende week a'dam, ea, godfather?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, volgende week misschien naar Lara Croft toe in Amsterdam.voor die nieuwe Tomb Raider dus. Ben benieuwd.
![]()
![]()
Iedereen haalt GRAW (behalve blutte ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef GokuSFE het volgende:
Ik heb voorlopig alleen Oblivion besteld, twijfel nog over GRAW. Wie haalt me over?
Zeldzaam erg dat wachten op Oblivion en GRAW !quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef Legendkiller het volgende:
http://www.gamed.nl/view/15047
OXM smijt even met wat goede cijfers. Een 10 voor Fight Night Round 3, een 9.5 voor Oblivion en 9 voor Ghost Recon. Met name die eerste vind ik erg verbazingwekkend, ik las overal dat de story mode juist erg beperkt was.
Geeft dat blad altijd van die supercijfers?
Gast koop deze maand nou even niet nieuwe 7.1 boxen,videocard,moederboard en geheugen dan komt het vast goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Iedereen haalt GRAW (behalve blutte ik), denk aan de MP fun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |