Meer toeval aangezien vakanties in regio's is, hier is de vakantie net afgelopenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zeker 's ochtends vind ik een lege bus heerlijk. lekker op het gemakje even wakker worden.
je merkt ook dat er gelijk minder klaagtopic zijn over het OV
dat is waar of er is een wonder gebeurt en zijn alle mensen minder zeikerig gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Meer toeval aangezien vakanties in regio's is, hier is de vakantie net afgelopen
Krijsende koters en mooie dames reizen altijd samen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef Chinless het volgende:
Op zich wel jmmr da die krijsende koters dr nie meer zijn.
Val dr ook nie meer te kijken naar mooie dames enzo
mag wel, maar dan kan je denk ik wel een plak voor je kop verwachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef Duckman het volgende:
[..]
Krijsende koters en mooie dames reizen altijd samen?
Lang geleden zeg, dat ik in een bus heb gezeten (om naar mijn werrk te gaan). Nooit veel last gehad van krijsende koters. Mooie dames des te meer (lastig omdat je er meestal niet aan mag zitten)...
Ik zit nog regelmatig in de trein, bus waarin ik dan inderdaad krijsend kutjong zie, maar ook mooie knappe dames. en inderdaad jammer dat je er niet mag aan zitten, maar kijken is toch ook al goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef Duckman het volgende:
[..]
Krijsende koters en mooie dames reizen altijd samen?
waar ligt datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:40 schreef Megumi het volgende:
TS woont in naadballekrabbeveenbinnen.
carnaval is nog niet afgelopen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
al die mensen die nog lam zijn van carnaval![]()
gecondoleerd, hoe voelt dat dood zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef 747 het volgende:
Zat vanmorgen met 70 maagden in de trein, zo relaxt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |