die lusten geen breezerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Lullig he, misschien moet je je 'werkgebied' dan maar eens verleggen naar schapen. Die hebben ze er genoeg
waar de fuk gaat dit over?? vieze perv dat je bent. Ga gewoon naar de hoeren joh, is iedereen blij. Ik heb zo'n SNERTHEKEL aan mensen zoals jij.. Ga lekker rukken joh.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef Het_Biertje het volgende:
Waarom zijn er verdomme geen pijp- en neukmeisjes in Drenthe? In Rotterdam etc kun je neuken voor een breezer maar hier heb je allemaal van die nette schoondochters lopen die zogenaamd eerst hun opleiding willen afmaken
Bah !![]()
Dit is een klaagtopic in klaagbaak. Dat is waar de 'fuk' dit over gaatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef zebra87 het volgende:
[..]
waar de fuk gaat dit over?? vieze perv dat je bent. Ga gewoon naar de hoeren joh, is iedereen blij. Ik heb zo'n SNERTHEKEL aan mensen zoals jij.. Ga lekker rukken joh.
YellowLedbetter, die opmerking ruled![]()
Eindelijk een vrouw naar mn hart.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef zebra87 het volgende:
[..]
waar de fuk gaat dit over?? vieze perv dat je bent. Ga gewoon naar de hoeren joh, is iedereen blij. Ik heb zo'n SNERTHEKEL aan mensen zoals jij.. Ga lekker rukken joh.
YellowLedbetter, die opmerking ruled![]()
daar kunnen de meningen over verschillen. ONZ is op 49quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dit is een klaagtopic in klaagbaak. Dat is waar de 'fuk' dit over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |