soms zijn bepaalde maskertjes verrekte handig, geloof me voel me even echt niet zo stoerquote:Op maandag 6 maart 2006 23:11 schreef Lishe het volgende:
Evenstar, wat rot voor jullie. En toch vind ik dat je nog steeds zo positief klinkt! Stoer...!
Hopelijk gaat het morgen toch beter dan verwacht en mag je kleine mop lekker thuisblijven. Succes.
Kim is nog maar net 3 maanden , dan kan ze toch nog geen tandjes krijgen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ingrid, er heerst toch momenteel buikgriep, is dan niet zo gek dat ze s'nachts wakker wordt. Hopelijk is kleine Kim snel weer beter![]()
Of als ze veel bijt, kan het ook weleens zijn dat er tandjes aan het groeien zijn, dan krijgen ze veel last van hun tandvlees. Dan kan je beter iets op haar tandvlees smeren zodat ze wat minder pijn heeft. En het zou ook de dunne poepluiers verklaren!
Eh.... Randy had met 8 dagen oud al een tand staan en de 2e kwam met 3 weken, Ingrid... Is dus niet onmogelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kim is nog maar net 3 maanden , dan kan ze toch nog geen tandjes krijgen?
Ze stopt nu wel alles in haar mondje en kwijlt veel, maar het is niet echt bijten
Met een kaart werkt idd beter mits je kind een volle bos haar heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef m@x het volgende:
Je kan ook nadat de olie is ingewerkt zachtjes met de rand van een ansichtkaart over haar hoofdje heen gaan. De schilfertjes komen dan los van de hoofdhuid en dan kan je ze makkelijker uitkammen. Die tip heb ik hier destijds gekregen en het werkte hier het beste. Succes!
Precies. We gaan ons dus niks meer van het cb aantrekken!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, wat irritant zeg, dat ze zeggen dat je je ergens aan MOET houden (een flesvoedings-schema)... dat kunnen ze helemaal niet opleggen aan jou.
Bij Noa heb ik me nergens iets van aangetrokken, als ze iets eerder honger had, dan kreeg ze iets eerder een fles...eigenlijk heb ik nooit een schema aangehouden, ook niet een maximum aan flesvoeding op een dag, natuurlijk hield ik het wel in de gaten en kreeg ze niet téveel. Ik voedde gewoon 'op verzoek' en dat is toch ook het meest logische? De éne dag eet je nou eenmaal meer of minder dan de andere.
Ben vanochtend met Emma even naar de huisarts geweest voor haar droge schilferige huidje en rode plekken, dacht dat het misschien toch eczeem kon zijn (aangezien ik zelf ook behoorlijk last van eczeem heb). Dat is het (nog) niet, moet nog meer gaan smeren met vaseline, omdat dat het vetste is. Nou ja, gelukkig is het geen echte eczeem nog, daar ben ik wel blij mee.
Fuente, jij had toch met Sara ook huidproblemen? Je zei toen iets over dat de eczeemzalf (hormoonzalf) ook leek te helpen voor de berg op haar hoofdje. Dat blijkt ook wel te kloppen, want berg is een soort eczeem! Heeft mijn huisarts me net verteld...Noa heeft dus ook berg, maar niet erg genoeg om er zalf voor te krijgen.
ja klinkt best eng he, maar het komt wel vaker voor en het gaat vanzelf weer over!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:47 schreef Suzanna het volgende:
Pinquit, dat is dus niets ernstigs? Ik weet er verder niets van..lijkt me wel een beetje een eng idee!
Ben ook heel trots op ons ventje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Suzanna het volgende:
Randa, wat goed van Merlijnhij heeft het zelf al door gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |