Ow je kan hem dus niet van buitenaf openmaken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:38 schreef -pinguin- het volgende:
enige mankement is dat de het slot aan de bestuurderskant niet open kan, wel dicht
hij heeft wel centrale deurvergrendeling dus je hoeft er niet in te kruipen
Meer zelfs, geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef -pinguin- het volgende:
hoezo? de dohc heeft ook genoeg vermogen standaard??
Omg, een auto gaat niet meer verbruiken hoor met een bredere uitlaatquote:owja en wat is het verbruik met die gigantische pijp eronder?
Dat is volgens mij een typisch iets van sierra`s, ik heb zelf ook een sierra met hetzelfde euvel. Heb me er overigens nooit aan gestoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef -pinguin- het volgende:
jawel het slot gaat alleen niet open aan de bestuurderskant, hij gaat wel op slot
dus je moet even omlopen naar de andere kant waar het slot wel open gaat.
maar je hoeft er vandaar niet in te kruipen omdat ie centrale deurvergrendeling heeft dus je kan er wel in via alle 4 deuren.
Goudaquote:waar te bezichtigen?
Wat staat dat ding hoog op z'n poten zeg
Doet me denken aan een filmpje die ik pas zag. Daar zie je ook zo'n Sierra aan het crossen
Ik heb mogelijk wel intresse, gezien mijn kadet de apk noooit meer gaat halenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef -pinguin- het volgende:
[..]
Gouda
hij staat achter iets hoger dan voor
en 16 inch velgen natuurlijk
en op de foto zit er ook geen reservewiel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |