Wel fijn dat je 'm weer mag halenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik mag hem vanmiddag ophalen, hij heeft alleen nog niet geplast.
Dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef kabouter.muts het volgende:
Hoe gaat het nu met 'm?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef kabouter.muts het volgende:
Dat lijkt me nu minder verstandig... lust 'ie niks anders?quote:
Ja da's best bijzonder.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef kabouter.muts het volgende:
Nee, maar hij drinkt wel goed. En het zijn struviet brokjes.
Hij lust zelfs geen verse vis of kip NIETS da's wel eens lastig.
De dierenarts vond het ook wat vreemd dat hij koos voor de harde brokjes en het lekkere zachtvoer liet staan.
dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef kabouter.muts het volgende:
Met het poesje is alles goed afgelopen.
Hij nee sorry zij. . . plast als een trein.
Vorige week mochten de hechtingen eruit en de kap af.
Wat was ze blij weer naar buiten te mogen.
Ze bleef rollen over de grond.
Zijn kale achterkantje begint ook weer aan te groeien gelukkig.
Eind goed al goed dus.
Geweldig!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef kabouter.muts het volgende:
Met het poesje is alles goed afgelopen.
Hij nee sorry zij. . . plast als een trein.
Vorige week mochten de hechtingen eruit en de kap af.
Wat was ze blij weer naar buiten te mogen.
Ze bleef rollen over de grond.
Zijn kale achterkantje begint ook weer aan te groeien gelukkig.
Eind goed al goed dus.
Ja inderdaad, mijn sphynxen willen ook speciale brokjes voor een glimmend velletjequote:Op woensdag 1 maart 2006 07:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Pure volksverlakkerij wat mij betreft. Heb ook nog geen speciale brokken voor Sphynxen gezien ofzo.![]()
Hmn, wanneer deze kwaal vaker voorkomt bij het ras waar je kat toe behoord, dan kan het genetisch zijn en valt het dus niet onder de verzekering.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb goede hoop.
Hij heeft al een kale poot waar het infuus inzat
Een kale nek van het bloedprikken(gaat het makkelijkst in de nek)
en een hele kale buik (moest voor de echo)
Had ik nou maar een dierenverzekering afgesloten.
Wat een boel geld.
Kan ik me wel iets bij voorstellen, mannen zijn af en toe niet geheel reeel.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:18 schreef ElisaB het volgende:
Mijn kater is een jaar of 12 geleden geamputeerd en het is helemaal prima met hem sindsdien. Een amputatie is niet grappig, maar plaskater zijn is nog véél minder leuk
Zelf overigens een jaar later nog geassisteerd bij een amputatie. De DA waar ik toen werkte vertelde me dat hij vaak de grootste moeite heeft om mannelijke baasjes te overtuigen van de noodzaak en diervriendelijkheid van zo'n ingreep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |