Vroeger was de tandartsassistente wel cutequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef chansadres het volgende:
Wie wil nou niet naar de tandarts
.. Is altijd lente in de ogen...
Jammer, maar je weet maar nooit...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ben er weer
Sollicitatiegesprek ging wel okee
Denk niet dat ik het word.
Ik vind een apothekersassistente tegenwoordig leukerquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vroeger was de tandartsassistente wel cute
Maar de huidige ta niet
Weg lente
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind een apothekersassistente tegenwoordig leuker
Daar zie ik een heuleboel lente inquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind een apothekersassistente tegenwoordig leuker
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:38 schreef chansadres het volgende:
Zou leuke spandoek tekst zijn:
Het is altijd lente in de ogen van de apothekersassistente!
Maar nog steeds van de mensen van de eerste uur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floortje heeft dus de overhand
Ik niet, ik was voor Mareschaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar nog steeds van de mensen van de eerste uur.
De personen die van de overige kandidaten waren zijn allemaal overgestapt naar Raf of Ellen en niemand naar Floortje![]()
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens mij was zowat iedereen voor Marescha![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook zowat iedereenquote:
Oh nee, daar waren er nog wel wat meer van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef chansadres het volgende:
Ik was de enige anti-Marescha volgensmij
Kikker...quote:
Wie is hij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij gaat touren
En volgens de roddels ook wat Europese dates
www.tinypic.com?quote:
OMG!!!!!!!!! Als ie naar Belgie of hier komt, ben ik er bij! OMG! OMG!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij gaat touren
En volgens de roddels ook wat Europese dates
Moet je daar eens op de knop Random rechtsbovenin drukken...quote:
Ik gok hier!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!! Als ie naar Belgie of hier komt, ben ik er bij! OMG! OMG!.
ik heb niets tegen de tandarts.. behalve vandaagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En de tandarts vind je wél [afbeelding]?
Dacht ik ook.quote:
Dat is ook de enige dan..quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef chansadres het volgende:
Mijn gevoel zei me dat ik en Lynx de enige waren die altijd voor Floortje zijn geweest
Die hardsquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef chansadres het volgende:
Mijn gevoel zei me dat ik en Lynx de enige waren die altijd voor Floortje zijn geweest
nee hoor, ik ook, altijd voor Floortje geweest, en dat blijft ook zoquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef chansadres het volgende:
geen voorbarige conclusies trekken hèquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was vanaf het babygeluidje fan.![]()
Vanaf dat moment vond ik r eigenlijk al vervelendquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was vanaf het babygeluidje fan.![]()
Floortje was me in het begin totaal niet opgevallen.![]()
Mijn eerste was dat ik Raffaela totaal niet arrogant vond en dat ze zo'n leuke babygeluidjes maaktequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vanaf dat moment vond ik r eigenlijk al vervelend
Ik geloof dat mn eerste IDO post in het Raffaela topic was dat ik 'r niks vond![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Juist! Ik was blij dat ze eindelijk weer uit beeld (en geluid) was..
Jullie eerste reacties.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond haar helemaal niet zo arrogant overkomen, die andere donkere dame (die te laat was) daarentegen weer wel.
"Smiling in, smiling out" "ik wil me professioneel opstellen" en dan na afloop even nog snel een liedje zingen. Hoewel die wel weer een lekkere stem had.
Raffaella.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |