Nee komt me gewoon goed uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi heh... TV enzo
Klopt ook altijd![]()
![]()
Ik ben zo makkelijk vandaagquote:
Daarom zei ik et ookalquote:
Helll yeah! Dat had ik ook gedaan als ik nu thuis was zegquote:
mjam mjam..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:34 schreef Frezer het volgende:
* Frezer] gaat een tosti bouwen,.[/me]
Verjaardagscakequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mjam mjam..laat het je smaken..
* Cara gaat een cake bakken
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Tosti ijzer/snack grill mee nemen danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Helll yeah! Dat had ik ook gedaan als ik nu thuis was zeg
feta spinazie broodje hierquote:
En dat is ook smakelijk,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mjam mjam..laat het je smaken..
* Cara gaat een cake bakken
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:
En jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
ooit opgegetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:47 schreef Frezer het volgende:
[..], wat heb je gedaan met de Turkse pizza?
jij en joey? ook een strippenkaart nodig?quote:
Wat een hoop tosti-josti's hier...is dit het meest popi broodje van Nederland tegenwoordig..?quote:
Geen idee, maar sinds ik een snack grill heb maak ik altijd een tosti ipv een boterhammetje (ham) kaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat een hoop tosti-josti's hier...is dit het meest popi broodje van Nederland tegenwoordig..?
En toen was ik je even kwijt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Pheno het volgende:
jij en joey? ook een strippenkaart nodig?
Apart.quote:
Wakker geworden in een hotel naast een naakte vrouw... Verder niets... Drank maakt meer kapot dan je lief is. Meer dan 1 dag zou ik niet trekken. Moet zeggen dat ik wel een geweldige nacht heb gehad. Ongelooflijk dat er zoveel kan gebeuren in 12 uurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
De carnaval overleefd, als westers watje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |