Ow danke..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Thee is voor zieke hoeren zeg ik altijd
Maar ik drink et zelf ook... da's een beetje jammer
Hahaha! En weer door!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Theetijd..met of zonder honing..Nee toch maar met met..heb een beetje last van mn keel
Er lopen hier allerlei mensen langst..alweer op weg naar de stad, dag 3.. "appelesiene sjmiete...![]()
Ach... blijft een geintjequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Theetijd..met of zonder honing..Nee toch maar met met..heb een beetje last van mn keel
Er lopen hier allerlei mensen langst..alweer op weg naar de stad, dag 3.. "appelesiene sjmiete...![]()
Nog maar één dag dan zijn we er weer van afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben niet ziek geen hoer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Thee is voor zieke hoeren zeg ik altijd
Maar ik drink et zelf ook... da's een beetje jammer
ik ook af en toe.. met een goede lading suiker erinquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... blijft een geintjeen ik drink het zelf dus ook
Rustig maarquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
met een goede lading suiker erin
Jah precies.... beter dan koffie. Met koffie heb ik al helemaal nixquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook af en toe.. met een goede lading suiker erin
En dat isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
En nee ik zing absoluut geen carnavalsliedjes.. ik hou het bij mijn eigen genre..![]()
Koffie. Koffie is goed. Heel goed zelfs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah precies.... beter dan koffie. Met koffie heb ik al helemaal nix
Smaken verschillen enzeauquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Koffie. Koffie is goed. Heel goed zelfs.
thee moet idd lekker zoet zijn.. (met zoetstofjes dan wel..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook af en toe.. met een goede lading suiker erin
quote:
Klopt.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
thee moet idd lekker zoet zijn.. (met zoetstofjes dan wel..)
Cafeïne helpt je om jong te blijven...was deze week op tv..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Koffie. Koffie is goed. Heel goed zelfs.
Hoe kom je dan aan die ziektequote:
Mooi heh... TV enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Cafeïne helpt je om jong te blijven...was deze week op tv..![]()
dussssss.... straks nog maar een flinke mok drinken..![]()
quote:
Hier nog een half uurtje en dan pauze. Moest er in het begin wel aan wennen zo laat etenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die ziekte
Pauze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |