quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vertaling: " Lieffie_ heeft zich aangemeld op MSN "
neej hoor, ik hoopte dat jij t m ging uitleggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je bent tóch aan het denken geweest!
ok dan " Lieffie_ is uit bed gekropen en wil aandacht? "quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan " Lieffie_ is uit bed gekropen en wil aandacht? "
tijd om te gaan pijpen danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:44 schreef liefie_ het volgende:
blegh ik heb zooooo veel last van mn keel dat roken echt gewoon zeer doet
Die hebben vast geen eigen website.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef Polen het volgende:
Haha zoek ik naar ARP op google krijg ik de Anti-Revolutionaire Partij.
op zondag gesloten.. net als de sgpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die hebben vast geen eigen website.![]()
Een goede tijd om te stoppen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:44 schreef liefie_ het volgende:
blegh ik heb zooooo veel last van mn keel dat roken echt gewoon zeer doet
waarom, honing smeert toch oko de keelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is het juist dan niet tijd om te stoppen met pijpen/slikken..
..
Lieverd, ik denk dat je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes iets te letterlijk hebt opgevat..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom, honing smeert toch oko de keel
Sperma in je thee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes iets te letterlijk hebt opgevat..
Maar ik vindt het wel best, dat jij sperma en honing op een lijn houdt
nou ja, als ie nou honing op z'n lul smeert, vang je 2 vliegen in een klap!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:56 schreef Twisted_fok het volgende:
En pijpen en honing zijn sterk met elkaar verbonden?
owquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes iets te letterlijk hebt opgevat..
Maar ik vindt het wel best, dat jij sperma en honing op een lijn houdt
honing doe je toch niet in de theequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |