soms niet nee. Het heeft iig wel het leven van mijn moeders witte dove kater geredquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarvoor is een penisamputatie nodig?! Kon de verstopping neit met speciaal voer/medicatie verholpen worden?
Ook al zo'n drama dus...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef kabouter.muts het volgende:
Verstopping was niet te verhelpen met catheteriseren en speciaal voer. hij was te ziek om te eten en liep helemaal vol.
Los bloed en vocht in de buikholte omdat nieren het niet meer deden door de verstopping.
Hij was 1 kg aangekomen (en dat is heel veel voor een kat van 4 kilo)
Penis was gewoon te smal. Ze hebben de gehele penis verwijderd en niet alleen de 'punt"waar het het smalst is.
Hij heeft 8 dagen niet zelfstandig kunnen plassen. Catheteriseren werkte niet want hij gooide zijn kap af en beet de catheter eruit.
De dierenarts heeft een paar keer zijn blaas leeggedrukt en leeggezogen met een spuit.
Warrig lang verhaal.
Hopelijk wordt het nu een gezonde poes.
Penis en balletjes heeft hij niet meer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef kabouter.muts het volgende:
Hopelijk wordt het nu een gezonde poes.
En de mijne ook. Lang leve de penisamputatie!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Hm, ik vond mijn verhaal ook wel positief, eigenlijk.
ja dat heb ik gedaan, vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Fijne reactie weer.![]()
Je kan toch lezen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En de mijne ook. Lang leve de penisamputatie!![]()
Ok, dan kan ik je nu met reden hersenloos noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan, vandaar mijn reactie![]()
Ja, dat is jammer. Maar ik vind je een lieve bezorgde poezenbaas, en het komt vast weer helemaal goed met je kat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb goede hoop.
Hij heeft al een kale poot waar het infuus inzat
Een kale nek van het bloedprikken(gaat het makkelijkst in de nek)
en een hele kale buik (moest voor de echo)
Had ik nou maar een dierenverzekering afgesloten.
Wat een boel geld.
Ja, erg hè? Ik was toen bijna 1200 gulden kwijt... maar heb het er voor over gehad. De DA gaf voor de operatie al aan dat het prijzig was en of ik daarmee akkoord ging; heb geen moment getwijfeld, al zal dat niet voor iedereen gelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb goede hoop.
Hij heeft al een kale poot waar het infuus inzat
Een kale nek van het bloedprikken(gaat het makkelijkst in de nek)
en een hele kale buik (moest voor de echo)
Had ik nou maar een dierenverzekering afgesloten.
Wat een boel geld.
In Paterswolde, dierenartspraktijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef kabouter.muts het volgende:
Mag hem morgen halen als hij heeft geplast.
Waar heb jij het laten doen?
Dit was nog duurder de rekening van de operatie meot nog komen (w.s.700?) maar het heeft nu al 200 euro gekost. En de echo was ook 100 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |