Voor het eerst sinds tijden ben ik enorm blij dat ik 31 ben!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Polen het volgende:
Voor een drankje pijpen en voor een taxirit onbeschermd anaal, begreep ik. Maar ik ben geen 14. Ik kan daar niet aan relateren.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Polen het volgende:
[..]
Voor een drankje pijpen en voor een taxirit onbeschermd anaal, begreep ik. Maar ik ben geen 14. Ik kan daar niet aan relateren.
Fantaseren is goed! Dat houdt je jong...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef Polen het volgende:
Niet echt een originele fantasie, op dit punt, dat geef ik toe. Maar wel springlevendig.
Onder het mom did it done that?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden ben ik enorm blij dat ik 31 ben!
14 is toch echt te jong, P.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Polen het volgende:
[..]
Wat is er voor jou nodig dan voor je anaal gaat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden ben ik enorm blij dat ik 31 ben!
En ik heb nog nooit gehoord van een FOA.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Fantaseren is goed! Dat houdt je jong...![]()
Een drankje én een taxirit gok ik zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er voor jou nodig dan voor je anaal gaat?![]()
Behalve als iemand zonder voortanden SOA zegt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit gehoord van een FOA.
Ik kan mn eigen drankjes betalen en ook mn eigen taxiritten. Anaal doe ik dus enkel en alleen voor mn eigen plezier!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
Wat is er voor jou nodig dan voor je anaal gaat?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Behalve als iemand zonder voortanden SOA zegt, natuurlijk.
Het is inderdaad een mooie afsluiter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan mn eigen drankjes betalen en ook mn eigen taxiritten. Anaal doe ik dus enkel en alleen voor mn eigen plezier!![]()
Hoog tijd voor mn vergadering!
Tja, dat houd ze waarschijlijk wel in de gaten..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval al haar gaten volgepland
Ik heb het echt zoooo gehad met alle mensen hier die denken dat je "daarentegen" met een i spelt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
15 daarintegen!
Dat is die met zo'n enge UI.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tja, dat houd ze waarschijlijk wel in de gaten..
Maar wie is die griet nou?
Kan iemand de link naar haar gangbangtopic even zoeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tja, dat houd ze waarschijlijk wel in de gaten..
Maar wie is die griet nou?
ontsluiter eerderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mooie afsluiter.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan iemand de link naar haar gangbangtopic even zoeken?
quote:Your search - gangbangtopic - did not match any documents.
Die heb ik alleen in m'n bookmarks thuis...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan iemand de link naar haar gangbangtopic even zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |