WTF?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef jpg97 het volgende:
aardappelpuree met chocoladeijs en een plak cheddar kaas![]()
![]()
als dat het enige is wat je nog in je keukenkastjes vindtquote:
Dan zou ik toch het chocolade-ijs weglaten en alleen aardappelpuree met kaas nemen, da's wel lekker. Dan ijs als toetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:16 schreef qu63 het volgende:
als dat het enige is wat je nog in je keukenkastjes vindt
Oeh, dat lijkt me echt lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:31 schreef Tony_Teletext het volgende:
Tosti met leverworst ipv ham
Zoiets maak ik ook vrij vaak klaar als ik weer eens ben vergeten om voor de zondag boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
Pongelensoep:
Soepgroenten, vermicelli en ( overgebleven ) aardappels en een bouillonblokje.
Of met pasta erin... ( schelpjes of vlinders of penne )quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zoiets maak ik ook vrij vaak klaar als ik weer eens ben vergeten om voor de zondag boodschappen te doen.
Daar was toch een tv-serie van? Kinderen die alleen maar ravioli konden betalen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:18 schreef descendent1 het volgende:
Wat goedkoop eten betreft: Ravioli! Heel blik voor 1 euro!![]()
welke smaak?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Als het crisis is,
Een pakje cupasoep.
250 ml water![]()
Rijst ( 1 kopje ) plus 1 liter water![]()
kook de rijst (in het water duhh) , doe die in een grote kom strooi de cupasoeppoeder eroverheen en mik er 250 ml kokend water op.
effe roeren en 2 minuten laten staan en smullen maar![]()
![]()
Kerrie of chinees tomaatquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daar was toch een tv-serie van? Kinderen die alleen maar ravioli konden betalen?
http://imdb.com/title/tt0247127/quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet dus nu wat ik vanaaf ga eten. Ravioli.
ehhhh...vitamientjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Pilootje het volgende:
Klinkt smerig maar heb het ooit bedacht en is goed te doen wat je nodig hebt is een frikandel, 2 aardappels, een kleine ui, teentje knoflook, en een zakje jagersaus ( lidl ) of andere bruine vlees saus.
Nu is het al lekker om alles los te bakken en met saus te eten, maar ik heb er een stoofpotje van gemaakt. Alles gaar bakken, saus er op, ff de kook er paar minuten overheen en eten maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |