Hoeveel geld wil jij ruilen tegen deze MDA ??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef Rekkie het volgende:
Tegen hoeveel geld wil je ruilen?
17.500 centjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:37 schreef Festini het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil jij ruilen tegen deze MDA ??
Dat mag! Succes met de ruilquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:49 schreef Festini het volgende:
[..]
Dan ruil ik toch liever tegen een leuke telefoon
Volgens mij wel. Maar dat wil ik morgen wel voor je uitzoeken want dan ben ik weer thuis maak ik ook gelijk even foto's.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef Festini het volgende:
Ruubstar, telefoon ziet er strak uit. Ik ga ff reviews etc lezen. is ie simlock vrij btw ?
Okay, mail ze maar naar royhekkert apenstaartje gmail punt comquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:49 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar dat wil ik morgen wel voor je uitzoeken want dan ben ik weer thuis maak ik ook gelijk even foto's.
Nee, sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef Bealeo het volgende:
Interesse in paar maanden oude Sony Ericsson W800i ?
[afbeelding]
2mp camera, 512 mb geheugen kaartje erbij.
Gekocht bij Dixons, bon aanwezig.
Ik bedank wederomquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Justme33 het volgende:
nou ruilen tegen een nokia 7600 + cash ?
Mocht de TS de k750i niet willen, verkoop je deze dan ook los?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef nicket84 het volgende:
sonyericcson K750i
toevallig geen intresse in een MDA ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
Mocht de TS de k750i niet willen, verkoop je deze dan ook los?
Die kan ik je op verzoek en bij aanbod van een leuke telefoon wel mailenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef WinkelKar het volgende:
heb je ook ''echte'' foto's van je mobiel, zodat we krasjes ed. kunnen zien
Baleo, zou je me wat foto's kunnen mailen van eventuele krasjes ofzo van je telefoon.. Bij nader inzien misschien toch wel interessequote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef Bealeo het volgende:
Interesse in paar maanden oude Sony Ericsson W800i ?
[afbeelding]
2mp camera, 512 mb geheugen kaartje erbij.
Gekocht bij Dixons, bon aanwezig.
dus alleen als ik een leuk aanbod heb, dan mail je ze me?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:41 schreef Festini het volgende:
[..]
Die kan ik je op verzoek en bij aanbod van een leuke telefoon wel mailen![]()
Okay, Okay.. zo bedoel ik het ook weer nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
dus alleen als ik een leuk aanbod heb, dan mail je ze me?
Bij deze heb ik dan een Nokia N92 voor je
Ik behoud me wel nog het recht om af te zien van de ruil.
alex AT ahuntjens PUNT nl is mijn mailadres
Ik heb 'n V3 Razr.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:37 schreef Festini het volgende:
Ben opzich wel geintresseerd in zo'n Razr telefoon maar dan wel simlock vrij.. Andere telefoons ook welkom
Je hebt mailquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef WinkelKar het volgende:
maar je ontloopt dus gewoon de vraag om foto's inline te zetten, ik wil je er wel een leuk bedrag voor geven, maar als ik niet weet hoe t apparaat eruitziet...
hm waarom zegt iedereen je hebt mail, en dan kijk ik, en dan heb ik niks... of ben jij dit:quote:
heb de foto's ontvangen en zie toch af van de koop, ik zoek een toestel dat in nieuwstaat is.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef Newb het volgende:
[..]
Ik heb 'n V3 Razr.Silver edition, met boekjes en doos. Simlock vrij, hij heeft wat lichte gebruikssporen. Mocht je nog geïnteresseerd zijn, kun je me e-mailen. Kevin@NOSPAMdetoekomst.com (uiteraard zonder NOSPAM)
Ik hoor het wel.
Wat wil je hier mee zeggen? Ik wil vragen of hij hem daarvoor wil ruilen? is 2 maanden oud met bon dus inclusief garantie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef Xalopalyps het volgende:
Razor, ook vaak als Razr geschreven, de V3 Razr is inderdaad van Motorola.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |