quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef allsystemshalt het volgende:
je kan idd beter bar-le-duc drinken![]()
antwoord op al je problemen, drink mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:00 schreef allsystemshalt het volgende:
je kan idd beter bar-le-duc drinken![]()
je moet het ook niet op eten gekkie, maar je moet het op drinkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:23 schreef Tommeh het volgende:
Nee Bar-le-duc is niet goed voor je, folie verpakking
*proestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef Adfundum het volgende:
frisdrank maakt meer kapot dan je lief is. (ook je tanden)
Ik hoop dat ik vanavond WEL kan slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:24 schreef Mobster273 het volgende:
mjah, heb er ook een frisdrank nacht op zitten, maar dan omdat ik ziek was, en dat ik daarom nu wel met de auto naar het werk kon was een bijkomend voordeel, maar ik werd er ook niet vrolijk van
nou ja, vanavond weer gewoon bier![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:54 schreef jpg97 het volgende:
carnaval vieren
nou ja, als je het zou hebben zoals ik, dan heb je ook nergens last van natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond WEL kan slapen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:54 schreef jpg97 het volgende:
carnaval vieren
Dus dat doe ik al de heletijd fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je moet het ook niet op eten gekkie, maar je moet het op drinken![]()
heletijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dus dat doe ik al de heletijd fout.
en hoeveel bedrijfsongevallen hadden jullie in een jaar?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Yildiz het volgende:
Op je werk kan je beter bier drinken.
Vroegâh, toen de drempels nog kuilen waren, kon dat ook, en zeker in Duitse werkplaatsen.
Dan heb ik het over 20 jaar geleden, trouwens. Of 10.
Kind ik ben ouder dan jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:29 schreef electricity het volgende:
boehoehoemisschien lukt het over 3 jaar wel als je 13 bent
zo'n slecht idee niet eens... maar ja, ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Yildiz het volgende:
Op je werk kan je beter bier drinken.
Vroegâh, toen de drempels nog kuilen waren, kon dat ook, en zeker in Duitse werkplaatsen.
Dan heb ik het over 20 jaar geleden, trouwens. Of 10.
Toen werkte ik nog niet en genoot ik van het leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en hoeveel bedrijfsongevallen hadden jullie in een jaar?![]()
ja maar dat zijn engelse, die tanken altijd bierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Toen werkte ik nog niet en genoot ik van het leven.
Het was trouwens vrij normaal vroeger, om in een werkplaats, tijdens de lunch, een biertje te drinken.
Dat doen ze overigens nog steeds in Engeland, ga daar maar eens naar een cafe bij een bouwplaats, zo rond de lunch, en je ziet ze allemaal Guiness tanken.![]()
Dat is toch tof, dat dat nog kan, in deze gruwelijke wereldeconomie waar Chinezen tijdens hard werken niet meer op veiligheid letten, en met bouwen met bosjes naar beneden vallen, uit flatgebouwen? 24/7 ? De natte droom van elke liberale econoom.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja maar dat zijn engelse, die tanken altijd bier![]()
nee dat zijn polenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is toch tof, dat dat nog kan, in deze gruwelijke wereldeconomie waar Chinezen tijdens hard werken niet meer op veiligheid letten, en met bouwen met bosjes naar beneden vallen, uit flatgebouwen? 24/7 ? De natte droom van elke liberale econoom.Harde werkers.
weet je wat engelse bij hun mcmenu krijgen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
Dalijk Mcdonald's lunchen met een super-sized cola
Chinezen zijn nog erger. Polen slapen naast hun lasapparaat. Das een halfnatte droom van een economisch liberaal.quote:
Bier?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
weet je wat engelse bij hun mcmenu krijgen?![]()
Yes.quote:
Wat heeft dit nou met die kutcola te makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Yes.
Want onthoudt mensen, hoe harder jij werkt, hoe hoger de punten gaan op de beurs, waardoor meneer de aandelenhouder daar winst op kan maken, samen met jouw baas, 4 organisatielagen boven je, die je alleen maar ziet met de maandelijkse pep-up speech, heerlijk in een dikke auto kunnen rijden naar hun villa met zwembad, want het is tenslotte hún verantwoordelijkheid dat jij blij bent om te werken.
Je had het toch over op tijd op het werk zijn? En wakker enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met die kutcola te maken
meer dan je zult denken, denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met die kutcola te maken
waar claim ik een echte kerel te zijn dan? ik kan niet eens tegen colaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef James-Hetfield het volgende:
Een echte kerel drinkt altijd bier.
's avonds een man, 's ochtends een man.
idd hij heeft heel de nacht niet geslapen, dat zijn pas kerelsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
waar claim ik een echte kerel te zijn dan? ik kan niet eens tegen cola
Uiteindelijk is iedereen een radartje in het geheel, en dan kan je wel stilstaan, maar dan wordt je kapotgemalen door anderen. [14.gif]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
meer dan je zult denken, denk ik![]()
zo is 't maar netquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
idd hij heeft heel de nacht niet geslapen, dat zijn pas kerels![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |