dat mogen we hopen ja, ik denk alleen dat ze het nooit zullen kunnen betalen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef big_al het volgende:
Als die gasten gepakt worden gaat het ze flink wat geld kosten
Beetje jammer inderdaad treinen laten ontsporen, tegels van een viaduct.. Snap niet wat daar de lol van moet zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
alles moet kapot tegenwoordigzielig hoor
Het geeft ze waarschijnlijk een kick o.i.d.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad treinen laten ontsporen, tegels van een viaduct.. Snap niet wat daar de lol van moet zijn!
Tsja ik kan me enigzins een heel klein beetje voorstellen dat het wel een machtig gevoel geeft dat het kan en jij dan op het nieuws bent in principe maar als je dan niet heel gauw erachter aan denkt van dat er betere manieren zijn om het nieuws te halen en het plan ook nog daadwerkelijk gaat uitvoeren is je goed wies kapot!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:05 schreef JosD. het volgende:
[..]
Het geeft ze waarschijnlijk een kick o.i.d.![]()
ik zie daar het lol ook niet van inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad treinen laten ontsporen, tegels van een viaduct.. Snap niet wat daar de lol van moet zijn!
zoveel agenten hebben we niet in nederlandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:17 schreef PDOA het volgende:
camera's ophangen en een politiebus vol me'ers ergens op de hoek parkeren.
En die we hebben moeten hun quota halen met bonnen schrijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zoveel agenten hebben we niet in nederland![]()
of langs de snelweg onschuldige burgers naaien, terwijl ze ondertussen uit hun neuzen te lopen vretenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En die we hebben moeten hun quota halen met bonnen schrijven
voorkomen is beter dan genezen, ze mogen niet eens kinderen makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Solopeople het volgende:
Moeder houdt uw kinders thuis..
Losgeslagen etterbakken. Triest!
Welnee, in de trant van het delict bij hun ook iets doorknippenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen, ze mogen niet eens kinderen maken![]()
verplicht de pil en de condoom
Ja, en dat gebeurt op de zogenaamde afwerkplekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
of langs de snelweg onschuldige burgers naaien, terwijl ze ondertussen uit hun neuzen te lopen vreten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |