Postkantoor en mss gemeentehuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef donald_dick het volgende:
waar kan je in deze tijd nog faxen ?
Gefaxt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:27 schreef zatoichi het volgende:
twee kamers verder bij mij staat een fax apparaat. Ik heb in mijn leven echter nog nooit gefaxed (wat is het voltooid deelwoord van faxen eigenlijk?)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:37 schreef Duckman het volgende:
[..]
Gefaxt...
Wij hebben hier nog een paar antieke faxen staan...je kunt er nog alles mee, behalve faxen...
Bijvoorbeeld betalingsbewijsjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat wil je nou nog faxen tegenwoordig
scanner en dan mail?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld betalingsbewijsjes.
scanner + mail zijn vééél meer handelingen dan gewoon simpel faxen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
scanner en dan mail?
maar niet iedereen heeft een scanner natuurlijk. verander even de tt naar waar kan je nog scannen![]()
hiero, of één van deze links.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef donald_dick het volgende:
waar kan je in deze tijd nog faxen ?
Het mailen is tegenwoordig nog wat eenvoudiger. Je hebt namelijk gewoon kopieermachines die ook kunnen mailen. Alleen even de goede persoon selecteren en scannen maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef MrBean het volgende:
[..]
scanner + mail zijn vééél meer handelingen dan gewoon simpel faxen.
En veel bedrijven gebruiken ook fax omdat ze die papieren snel moeten gebruiken en geen zin hebben om het eerst uit te printen.
Wij gebruiken het hier nog regelmatig. Ten eerste omdat we een internationaal bedrijf zijn met flink wat contacten in developing countries en die hebben niet altijd scan mogelijkheden, laat staan ontzettend snelle internet verbindingen om grote files binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef MrBean het volgende:
scanner + mail zijn vééél meer handelingen dan gewoon simpel faxen.
En veel bedrijven gebruiken ook fax omdat ze die papieren snel moeten gebruiken en geen zin hebben om het eerst uit te printen.
Het heeft allebei zijn voor en nadelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:18 schreef -aad- het volgende:
[..]
Het mailen is tegenwoordig nog wat eenvoudiger. Je hebt namelijk gewoon kopieermachines die ook kunnen mailen. Alleen even de goede persoon selecteren en scannen maar.
Ik vind het grote nadeel aan faxen dat je bij 14 pagina's al zo'n beetje aan de max zit om te versturen. Dat is best wel fijn als je iets van 40 pagina's moet faxen...
Wow praat jij nederlands:o hoe is het met jullie nieuwe cd enzo:o Metteliek-haquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |