abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35562187
Heel leuk hoor, het binnen halen van 'onze' helden. Zelfs met Lange Frans en Baas B. viel te leven. Najib zegt op een bepaald moment dat het over is, en ca. 2500 mensen willen naar hun trein toe lopen.

Staan er alleen agenten voor de spoortunnel

Nu weet ik niet wat daar het idee van was, er was immers niets in de spoortunnel. Wel weet ik dat ik nog nooit zoveel mensen over het spoor heb zien lopen, om hun trein te halen (gelukkig kwam die van mij op 1B )

En dat terwijl van te voren aan was gegeven dat treinen vertraagd zouden zijn, maar wel zouden rijden, evt. van andere bereikbare sporen....

Niet echt over nagedacht, en erg gevaarlijk, als je het mij vraagt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_35562248
ik wil ook wel overal lege berichtjes gaan plaatsen zodat mensen alleen mn sig zien, en verder niets lijkt me niet echt handig, of wel?
pi_35562251
Als ik zeg 'Welkom' dan zeggen jullie 'thuis!' 'WELKOM!' 'THUIS!' 'WELKOM!' 'THUIS!'
pi_35562264
Er zou toevallig maar een goederentrein aankomen...

Ben je de hele week bezig met opruimen en schoonmaken .
pi_35562285
Mja, en dan vraag je aan een NS'er hoe je bij je trein moet komen (dacht eerst dat die van mij omgeleid was naar spoor 6) en dan krijg je als antwoord 'dan moet je de mensen aan de kant douwen'... mja, dr staat 6 man politie de doorgang te baricaderen...
pi_35562359
Het hele idee om die sporters in de trein te vervoeren is al raar. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gehad hebben
stupidity has become as common as common sense was before
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 februari 2006 @ 00:40:29 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35562422
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het hele idee om die sporters in de trein te vervoeren is al raar. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gehad hebben
Ja best raar eigenlijk , ze hadden er ook weinig zin in...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_35563007
quote:
Don't mess with trains

Oh, and that's a bad miss!
pi_35563268
quote:

Net een Olympische Spelen achter de rug, kunnen ze weer 20 dagen in een NS trein zitten !
pi_35563586
Ik heb er in ieder geval van genoten. Ontzettende sympathieke uitstraling van de meeste sporters.
Voor de liefhebbers heb ik op http://www.airplayradio.nl mijn foto's staan, het zijn er meer dan 200. Veel plezier ermee!
pi_35563760
die amerikaan liep er ook voor jan lul bij
wat een kutuser ben ik toch eigenlijk
  dinsdag 28 februari 2006 @ 07:40:07 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35564749
Het was al met ak een matige vertoning. Marianne Timmer die er als een dooie kip tussenliep, lousy presentatie, een geweldige rap-act , echt ingrediënten voor een leuke avond

Soory, ik vond het gewoon een ruk-vertoning.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:05:29 #13
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_35564870
Ach, als er een trein aankwam heb je tenminste weer wat van die kudde dieren minder.
Dus klaag liever dat er geen trein kwam.

Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_35564980
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 07:40 schreef buzzer het volgende:
Het was al met ak een matige vertoning. Marianne Timmer die er als een dooie kip tussenliep, lousy presentatie, een geweldige rap-act , echt ingrediënten voor een leuke avond

Soory, ik vond het gewoon een ruk-vertoning.
Ik volg jouw mening. Waardeloze kutrap
JOHNNY HEITINGA
pi_35565020
Najib die de helft van de namen verkeerd uitsprak was echt beschamend
Verder vond ik het best leuk gedaan allemaal en ja, ook Lange Frans en Baas B. De huldiging van vier jaar geleden was namelijk dodelijk saai.
Amen.
pi_35565035
Hopen dat de huldiging van Oranje in Juli wat beter verloopt
JOHNNY HEITINGA
pi_35565230
het was anders wel de enige trein gisteren die op tijd was.....

Ze hadden Najib wel ff alle namen mogen leren Marc Tuiters
Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
pi_35565294
Carl Verheij
Amen.
pi_35567359
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Don't mess with trains

Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?
Al die malloten die daar beetje naar gaan kijken alsof ze helden zijn.. HALLO?! We hebben samen met Frankrijk het slechtst gepresteerd! Laten we ze al helden onthalen! Rot toch op..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:11:44 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_35567533
De aanwezigheid van Lange Frans en Baas B was al meer dan genoeg reden om mijn aanwezigheid daar te verhinderen... Het SBS-nieuws item overtuigde mij tenslotte dat die keuze erg terecht was...

Hebben we echt zo slecht gepresteerd Condor?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_35567611
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef descendent1 het volgende:
De aanwezigheid van Lange Frans en Baas B was al meer dan genoeg reden om mijn aanwezigheid daar te verhinderen... Het SBS-nieuws item overtuigde mij tenslotte dat die keuze erg terecht was...

Hebben we echt zo slecht gepresteerd Condor?
We staan samen met Frankrijk onderaan ik geloof 3 gouden 2 zilveren en 4 bronzen ofzo?
Duitsland bovenaan meteen gevolgd door USA
  Redactie Sport dinsdag 28 februari 2006 @ 12:54:44 #22
109131 crew  sportfreak
pi_35570069
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Al die malloten die daar beetje naar gaan kijken alsof ze helden zijn.. HALLO?! We hebben samen met Frankrijk het slechtst gepresteerd! Laten we ze al helden onthalen! Rot toch op..
Slecht gepresteerd.

We zijn 10e in de medaillespiegel en nota bene het enige land in de top 10 zonder fatsoenlijke winter. Nederland heeft het juist erg goed gedaan.
pi_35570364
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Slecht gepresteerd.

We zijn 10e in de medaillespiegel en nota bene het enige land in de top 10 zonder fatsoenlijke winter. Nederland heeft het juist erg goed gedaan.
En tel ook nog eens het aantal inwoners vergeleken met andere landen, dan is de medailleratio toch echt wel ietsiepietsie hoger dan de meeste andere landen.
pi_35570534
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 02:22 schreef harteloos het volgende:
die amerikaan liep er ook voor jan lul bij
Hij had het volgens mij wel naar zijn zin.
pi_35571371
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Je praat onzin. Nederland heeft uistekend gepresteerd, vooral als je ziet dat we alleen bij het schaatsen echt meedoen.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')