Ja best raar eigenlijk , ze hadden er ook weinig zin in...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het hele idee om die sporters in de trein te vervoeren is al raar. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gehad hebben
Don't mess with trainsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het hele idee om die sporters in de trein te vervoeren is al raar. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gehad hebben
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik volg jouw mening. Waardeloze kutrapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:40 schreef buzzer het volgende:
Het was al met ak een matige vertoning. Marianne Timmer die er als een dooie kip tussenliep, lousy presentatie, een geweldige rap-act, echt ingrediënten voor een leuke avond
Soory, ik vond het gewoon een ruk-vertoning.
Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?quote:
We staan samen met Frankrijk onderaan ik geloof 3 gouden 2 zilveren en 4 bronzen ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef descendent1 het volgende:
De aanwezigheid van Lange Frans en Baas B was al meer dan genoeg reden om mijn aanwezigheid daar te verhinderen... Het SBS-nieuws item overtuigde mij tenslotte dat die keuze erg terecht was...
![]()
Hebben we echt zo slecht gepresteerd Condor?![]()
![]()
Slecht gepresteerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?
Al die malloten die daar beetje naar gaan kijken alsof ze helden zijn.. HALLO?! We hebben samen met Frankrijk het slechtst gepresteerd! Laten we ze al helden onthalen! Rot toch op..
En tel ook nog eens het aantal inwoners vergeleken met andere landen, dan is de medailleratio toch echt wel ietsiepietsie hoger dan de meeste andere landen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Slecht gepresteerd.![]()
We zijn 10e in de medaillespiegel en nota bene het enige land in de top 10 zonder fatsoenlijke winter. Nederland heeft het juist erg goed gedaan.
Hij had het volgens mij wel naar zijn zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:22 schreef harteloos het volgende:
die amerikaan liep er ook voor jan lul bij
Je praat onzin. Nederland heeft uistekend gepresteerd, vooral als je ziet dat we alleen bij het schaatsen echt meedoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?
Al die malloten die daar beetje naar gaan kijken alsof ze helden zijn.. HALLO?! We hebben samen met Frankrijk het slechtst gepresteerd! Laten we ze al helden onthalen! Rot toch op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |