Ja best raar eigenlijk , ze hadden er ook weinig zin in...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het hele idee om die sporters in de trein te vervoeren is al raar. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gehad hebben
Don't mess with trainsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het hele idee om die sporters in de trein te vervoeren is al raar. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gehad hebben
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik volg jouw mening. Waardeloze kutrapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:40 schreef buzzer het volgende:
Het was al met ak een matige vertoning. Marianne Timmer die er als een dooie kip tussenliep, lousy presentatie, een geweldige rap-act, echt ingrediënten voor een leuke avond
Soory, ik vond het gewoon een ruk-vertoning.
Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?quote:
We staan samen met Frankrijk onderaan ik geloof 3 gouden 2 zilveren en 4 bronzen ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef descendent1 het volgende:
De aanwezigheid van Lange Frans en Baas B was al meer dan genoeg reden om mijn aanwezigheid daar te verhinderen... Het SBS-nieuws item overtuigde mij tenslotte dat die keuze erg terecht was...
![]()
Hebben we echt zo slecht gepresteerd Condor?![]()
![]()
Slecht gepresteerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?
Al die malloten die daar beetje naar gaan kijken alsof ze helden zijn.. HALLO?! We hebben samen met Frankrijk het slechtst gepresteerd! Laten we ze al helden onthalen! Rot toch op..
En tel ook nog eens het aantal inwoners vergeleken met andere landen, dan is de medailleratio toch echt wel ietsiepietsie hoger dan de meeste andere landen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Slecht gepresteerd.![]()
We zijn 10e in de medaillespiegel en nota bene het enige land in de top 10 zonder fatsoenlijke winter. Nederland heeft het juist erg goed gedaan.
Hij had het volgens mij wel naar zijn zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:22 schreef harteloos het volgende:
die amerikaan liep er ook voor jan lul bij
Je praat onzin. Nederland heeft uistekend gepresteerd, vooral als je ziet dat we alleen bij het schaatsen echt meedoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon sponsorcontract?
Al die malloten die daar beetje naar gaan kijken alsof ze helden zijn.. HALLO?! We hebben samen met Frankrijk het slechtst gepresteerd! Laten we ze al helden onthalen! Rot toch op..
Nou goed ok, we hebben geweldig gepresteerd! Jullie je zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je praat onzin. Nederland heeft uistekend gepresteerd, vooral als je ziet dat we alleen bij het schaatsen echt meedoen.
Ja ok prima een dag of 2 later. Dat zouden mensen best begrijpen. Iedereen om mij heen hier in de buurt vindt het maar raar en ook hoe dat in Zwolle geregeld was een rare bedoening.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef Jivis het volgende:
Als ze gewoon naar huis waren gegaan zonder op een of andere manier begroet te worden, zouden de sporters, maar ook de bevolking het raar hebben gevonden. De huldiging hoort er gewooon bij.
Iedereen liep te stuntelen, er was 'ruzie' over dat het in de binnenstad gehouden moest worden of niet, je kon verder niet echt meer normaal meer dat station over (politie, hekken enz), nu weer gezeik over waarom er een reserve trein achter hun trein aan rijdt enz.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:54 schreef Jivis het volgende:
Wat was er raar aan dan? Een bult mensen met een podium ervoor waar de sporters op kwamen te staan en toegezongen werden. Ik zie niet echt wat er vreemd is, behalve het feit dat Najib de namen verkeerd oplas.
De spoortunnel was afgezet omdat het gehele olympische team naar de zuidzijde van het station geleid moest worden, omdat daar hun families met auto's hen op stonden te wachten om naar huis te rijden. (Vandaar ook de dranghekken in de tunnel om ze een veilige weg te verschaffen). Toen dit bekend werd, stroomde de hele tunnel vol met mensen die foto's en/of handtekeningen wilden scoren en was er dus geen doorkomen meer aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu weet ik niet wat daar het idee van was, er was immers niets in de spoortunnel. .
Leuk, zo creeer je dus een gevaarlijke situatie. NS geeft duidelijk aan dat de treinen nog rijden, ook mensen die niet naar het binnenhalen van de sporters komen rekenen daar op, en die hebben nu dus blind het spoor overgestoken..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
De spoortunnel was afgezet omdat het gehele olympische team naar de zuidzijde van het station geleid moest worden, omdat daar hun families met auto's hen op stonden te wachten om naar huis te rijden. (Vandaar ook de dranghekken in de tunnel om ze een veilige weg te verschaffen). Toen dit bekend werd, stroomde de hele tunnel vol met mensen die foto's en/of handtekeningen wilden scoren en was er dus geen doorkomen meer aan.
Dat heb ik niet meegkregen, maar dat is idd niet bijster slimquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Leuk, zo creeer je dus een gevaarlijke situatie. NS geeft duidelijk aan dat de treinen nog rijden, ook mensen die niet naar het binnenhalen van de sporters komen rekenen daar op, en die hebben nu dus blind het spoor overgestoken..
Was vrij in het begin 'van het einde', vlak nadat Najib zei dat de sporters weer gingen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegkregen, maar dat is idd niet bijster slim![]()
Ik vond Najib slecht overigens, lange Frans & Co. brachten meer sfeer in die paar minuten dat ze er waren dan die Najib gedurende het hele programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was vrij in het begin 'van het einde', vlak nadat Najib zei dat de sporters weer gingen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |