je zei het zxelf hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan word ie nog slechter denk ik!
Dat is wetenschappelijk toch gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan word ie nog slechter denk ik!
Misschien is BlackXS van PacoRabanne wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Nog eau de toilette-tips?
De laatste dag dat m'n ici paris kadobonnen geldig zijn....
Dark Blue van Hugo Bossquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Die vind ik echt heerlijkquote:
Kitonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Niet zo vals hé, hoer'njong!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..Weemz is ook zo'n kijkcijferkanon
Jah, handig he, als mensen overlijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dat stomme wijf van die lul van Kane niet meer op TV hoef te zien.
Latter Days wel ja, die andere niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef purmernoord het volgende:
Heeft één van jullie Latter Days of Summer storm al gezien toevallig en zo ja hoe vond je ze?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef tech het volgende:
Misschien is BlackXS van PacoRabanne wat?
quote:
't Werd de vertrouwde 'Romance' van Ralph Lauren, en de normale Gucci (omdat helaas hun 'Rush' niet meer verkocht wordt).quote:
Omdat er geen auto was?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom fiets?
Nou maar hopen dat je niet WEER ziek wordt... kutweer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Het sneeuwt. En ik had wind van voren.
En het zijn harde sneeuwvlokken, ijzige.
Helemaal ingepakt en besneeuwd op de fiets, met een capuchon op en een sjaal, alleen 2 oogjes d'ruit, waarvan 1 dichtgeknepen door die klotedsneeuw en de ander tranend en half open omdat blind fietsen toch wat lastig ia.
Ik wist niet dat de lul van Kane getrouwd was?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dat stomme wijf van die lul van Kane niet meer op TV hoef te zien.
Ach, is het Christelijk geloof niet één en al bedrog?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef Waxxer het volgende:
Maar oke, dus zelfs de EO bedriegt de kijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |