Doe de groetjes aan Bert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Weemz het volgende:Ik ben gesecteerd als kandidaat voor 'That's The Question'
In april zijn ergens de opnames...
Ergens is waarschijnlijk op het mediapark in Hilversumquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Weemz het volgende:Ik ben gesecteerd als kandidaat voor 'That's The Question'
*shivers* het is maar waar je blij mee bentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Weemz het volgende:Ik ben gesecteerd als kandidaat voor 'That's The Question'
Ach..Weemz is ook zo'n kijkcijferkanonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:24 schreef davidov het volgende:
[..]
*shivers* het is maar waar je blij mee bent
Ik ren keihard de andere kant op als ik weet dat die vent ergens in de buurt is
Dat doe je mooi goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Weemz het volgende:Ik ben gesecteerd als kandidaat voor 'That's The Question'
Ja eigenlijk moeten er T shirts komen met de H eropquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:29 schreef Waxxer het volgende:
Doe je wel de groeten aan het Fok-homotopic??
en ze hadden nooit gedacht dat mensen het uberhaupt live zouden willen zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef Weemz het volgende:
Helaasch helaasch.. Er kan geen publiek zijn. het applaus komt van een bandje... Dit alles komt door de geringe studioruimte...
Nee johquote:
whehe je hebt dus alcohol gekregenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb nooit geen alcohol gehad bij Jensen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |