Krijg nou tieten, ik heb het gewoon een keer met je doel eens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:51 schreef Cairon het volgende:
[FEEDBACK] kUS hier de US mods :')
ik verdedig Jerruh's assesment over Ahura.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, ik heb het gewoon een keer met je doel eens.
Auwehoera is idd een zeikerd.
Man, je gaat nog eens dood van dat vroege opstaan.quote:
Mwjah leuke films zien is het wel waardquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Man, je gaat nog eens dood van dat vroege opstaan.
Ik denk er het mijne van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je het ook met me eens?
Iocula is grap, dus ik zal wel een grappenmaker zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hahaha.
Ecce, BB_Koning iterum iterumque ioculator est!
Des te grappiger zal het zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zeg het maar als mijn Latijnse zinnetjes niet meer schattig en grappig zijn, dan ga ik het op Grieks gooienShit, ik heb geen Grieks gehad
![]()
Ik wil trouwens niet op de foto.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
Zaterdag meet..ik heb er zin an!
Zijn er nog mensen die niet op de foto mogen/willen omdat ze wellicht herkend worden en nog niet out zijn?
Ik wil ook niet op de foto, maar ja, ik kom niet, dus ...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil trouwens niet op de foto.
Te knap hé?
Daar kan ik inkomen, ik ben er immers ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil ook niet op de foto, maar ja, ik kom niet, dus ...![]()
Dan krijgen we beiden ons zin: we komen niet op de fotoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, ik ben er immers ook niet.
Potverdrie zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil ook niet op de foto, maar ja, ik kom niet, dus ...![]()
Ik wilde graag effe gezellig een terrasje komen pakken (ik zou dus sowieso niet lang blijven), maar ik ga vrijdag een wilde nacht hebben (en ik g alekker niet uitleggen op welek manier de nacht wild gaat zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Potverdrie zeg![]()
had ik me zo verheugd om je eigenlijk eens de hand te kunnen schudden, haakt BB_Koning af![]()
En dat is nou een goed begin van het weekend te noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan krijgen we beiden ons zin: we komen niet op de foto![]()
Ook dat een een fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wilde graag effe gezellig een terrasje komen pakken (ik zou dus sowieso niet lang blijven), maar ik ga vrijdag een wilde nacht hebben (en ik g alekker niet uitleggen op welek manier de nacht wild gaat zijn), dus om 13 uu rin Amsterdam zijn zal niet lukken
![]()
Maar volgens mij sta jij komend weekend wel weer ergens verdekt opgesteld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, ik ben er immers ook niet.
Geloof me, het gaat ook niet lukken om 14 uur in Amsterdam te zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook dat een een fijn vooruitzicht![]()
maar we verzamelen pas vanaf 14.00 uur in de kroeg om daarna om 16.00 uur naar Dungeon te gaan. Daarna gaan we weer terug naar kroeg daar te gaan eten en zo en gaan dan pas later op de avond naar Reguliers toe![]()
Kortom ook later op de middag/begin van de avond is er nog plenty ruimte en tijd om even gedag te komen zeggen![]()
Okay sounds fair enoughquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat ook niet lukken om 14 uur in Amsterdam te zijnEn later in de middag/vroeg in de avond moet ik thuis zijn, want dan ga ik op ziekenbezoek in het ziekenhuis
![]()
Wij gaan elkaar vast wel de hand schudden, ik pleit ervoor dat er een [HOMO]'s-die-niet-konden-komen meet komt![]()
Ik wil best een Mokummer zijn, het klinkt wel hipquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay sounds fair enough![]()
dacht alleen dat jij ook een Mokummer was![]()
, dan had je het wel kunnen inpassen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |