Dan gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef purmernoord het volgende:
morgenavond draait Latter Days in pathé de munt namelijk....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Davidov
volgens mij schreeut die smiley van je om een tosti![]()
hij doet z'n mond al open![]()
De enige manier hoe ik kaas niet te eten noemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:42 schreef petre86 het volgende:
hier ook een kouwe tosti ( broodje kaas dus)
een hele mooiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Semisane het volgende:
Wat is Latter Days voor een film?
* Semisane komt net terug van een zeer prettig solicitatie gesprek en heeft al een invitatie op zak voor een tweede gesprek.
Aloha trouwens
En heb je al eelt op je tandvlees gekweekt, zodat je er vanavond op kan lopenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef creno het volgende:
Goeiemiddag !
ik moest er al vroeg uit, na een avond flink feesten, want Ryan_r moest weer om elf uur in Antwerpen zijn.
Vanavond de laatste avond carnaval en dan ga ik er alles uithalen wat er in zit o.i.d. !
ik doe gewoon mijn wandeltanden inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je al eelt op je tandvlees gekweekt, zodat je er vanavond op kan lopen![]()
quote:
Ok, klinkt wel ok, na ja wellicht ff op dvd gaan verkrijgen ofzowquote:hier de link waarin je kan lezen wat IMDB er van vindt
http://www.imdb.com/title/tt0345551/
Jah, is wel prettig ja.quote:En goed hoor, dat je direct na 1e gesprek al uitnodiging voor gesprek nummer 2 hebt gekregen![]()
En ik las watertanden en dacht is dat een ander soort melktand.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik doe gewoon mijn wandeltanden in![]()
Ja Creno had er ook wel een erg toepasselijke smiley aan toegevoegdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ik las watertanden en dacht is dat een ander soort melktand.![]()
volgens ditquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Semisane het volgende:
Ok, klinkt wel ok, na ja wellicht ff op dvd gaan verkrijgen ofzowOf draait tie langer in de bios, dan enkel 1 dag.
Kortom een gesprek volgens het boekje, met de vragen die je verwacht had, en waarop je dus gemakkelijk een "spontaan" antwoord op kon geven ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Semisane het volgende:
Jah, is wel prettig ja.Ben ook communicatief zo lekker goed bezig op dat soort momenten.
![]()
Nou viel mee hoor wat betreft dat gesprek volgens het boekje, sterker nog, totaal niet volgens het boekje, ik was op een gegeven moment zelfs een soort presentatie-tje aan het geven over hoe bij ons de beheerders afdelingen zijn gestructureerd, welke afdeling wat doet en wat mijn rol was.....inclusief het opschrijven op een whiteboard....was wel grappig...ging ook wel goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kortom een gesprek volgens het boekje, met de vragen die je verwacht had, en waarop je dus gemakkelijk een "spontaan" antwoord op kon geven ?
ik hoop voor je dat het gaat lukken![]()
Maar zulke dingen "breken" de spanning direct en geven je dus wel mooi de gelegenheid om wat vrijer te opereren., waardoor je meer van jezelf kunt laten zien dan in een standaard gesprek.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou viel mee hoor wat betreft dat gesprek volgens het boekje, sterker nog, totaal niet volgens het boekje, ik was op een gegeven moment zelfs een soort presentatie-tje aan het geven over hoe bij ons de beheerders afdelingen zijn gestructureerd, welke afdeling wat doet en wat mijn rol was.....inclusief het opschrijven op een whiteboard....was wel grappig...ging ook wel goed moet ik zeggen.
Bij mij lopen dat soort gesprekken op een of andere manier altijd uit op een soort gezellig theekransje.
Hehe, ja lijkt me wel een idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan breng je gewoon voor het tweede gesprek zelf de koekjes mee met de opmerking dat het vorige keer zo'n gezellig theekransje was, maar dat er volgens jouw idee nog wat aan ontbrak, en dan laat je dus die koekjes zien. Zul je zien is het ijs direct weer gebroken
Ik zeg: 'ook hallo'.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef LuQas het volgende:
ik zeg: 'hallo'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |