Oh oeps ik bedoelde ook zaterdag.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijdag niet, zaterdag misschien wel
's Goed, maar dan prop ik hem wel in mn jaszakquote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh oeps ik bedoelde ook zaterdag.
Kan je hem dan meenemen? Scheelt je weer verzendkosten.
Ik luister alles nog zeer regelmatigquote:Op maandag 27 februari 2006 22:45 schreef nightfall het volgende:
wat een wazige uiteenlopende muzieksmaak heb jij in de loop der tijd gehad,.. biedt je hier de 10 fases van leven te koop aan?
Ok, ben je dat smerige ding bij deze kwijtquote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
's Goed, maar dan prop ik hem wel in mn jaszak
Tenzij iemand je overbiedquote:Op maandag 27 februari 2006 22:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ok, ben je dat smerige ding bij deze kwijt![]()
Bedankt voor je waardeloze replyquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef Blapiet het volgende:
heb je ook Acda & De Munnik?
Dat hoort zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef Roellio het volgende:
De muziek kan ik soms zelfs nog wel waarderen, maar die shirts zijn LE-LIJK, dude.
Ja, Guytlerquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef Mr.G het volgende:
Ga je eindelijk eens wat andere kleding inslaan J. ?
Een meisjequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Mr.G het volgende:
Wat zoek jij in Barendrecht trouwens?
Dit weekend zit ik in Tilburgquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh ik heb zaterdag jou gemist'(je weet de reden al..). Ben je er volgende week ook?
Ok, ik weet iig dat je hem nog hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit weekend zit ik in Tilburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |