Wauw weer eens wat anders dan de Fata .. Ken de club niet .. maar wat een sfeer staan geen prijzen bij zal ook wel met een reden zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef erodome het volgende:
Wie kent deze parenclub?
http://www.casaconuso.com/
Ik was namelijk aangenaam verrast door wat er op de site's staat, de foto's van de kamers vooral, wat mooi zeg, maar is het ook leuk daar, dat is de vraag!
vb van waar je naar kan kijken als je op 1 van de kamers bent....
[afbeelding]
De Dali kamer dus...
Of de rembrandt kamer:
[afbeelding]
De ridderzaal
[afbeelding]
Om maar wat voorbeeldjes te geven, maar goed, kent iemand dus deze club en weet iemand of het daar een beetje leuk kan zijn?
\quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef erodome het volgende:
Wie kent deze parenclub?
Ik was namelijk aangenaam verrast door wat er op de site's staat, de foto's van de kamers vooral, wat mooi zeg, maar is het ook leuk daar, dat is de vraag!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:00 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
\
aan de foto's te zien is het er vooral erg rustig.
Euhhh niet..?? Aangezien iedereen condooms gebruikt, dit netjes opruimt en schoon achter laten (de parenclubs waar wij geweest zijn in ieder geval wel)quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe groot is de kans in een parenclub, als je met je partner een rustige ruimte opzoekt,
dat je terecht komt in de "kwakjes" van je voorgangers?
waarschijnlijk wel... maar dan vind ik dat soort foto's er nog steeds ontzettend "leeg" en ongezellig eruit zien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef heiden6 het volgende:
Denk je niet dat die foto's zijn gemaakt terwijl de tent gesloten was?
Er zit ook een soort privacy op .. Je kan niet zomaar foto,s maken in een clubquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel... maar dan vind ik dat soort foto's er nog steeds ontzettend "leeg" en ongezellig eruit zien.
Maar het is niet alleen hier.... kijk maar eens op de website van menig kroeg of discotheek. Dikke kans dat je ergens een foto van een lege dansvloer kan vinden
Allemaal grote muil, maar als het er op aan komt durven ze niets en blijken ze allemaal loze bluf te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Blasphiem het volgende:
Ja Ja, dan wordt er weer iets georganiseerd en iedereen haakt af. Van de heel veel aanmeldingen stonden er behoorlijk weinig laatst bij de GoGo (die nu dicht is).
Wat jij zegt, als ik er nog eentje mag aanraden, hij is prijzig maar erg mooi: Fun4Two!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Allemaal grote muil, maar als het er op aan komt durven ze niets en blijken ze allemaal loze bluf te zijn.
Hoe typerend
is GoGo dicht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Blasphiem het volgende:
Ja Ja, dan wordt er weer iets georganiseerd en iedereen haakt af. Van de heel veel aanmeldingen stonden er behoorlijk weinig laatst bij de GoGo (die nu dicht is).
quote:
quote:Lieve mensen,
Om bedrijfseconomische redenen hebben wij tot onze grote spijt met ingang van maandag 3 juli 2006 alle bedrijfsactiviteiten moeten beeindigen.
Het is nog niet duidelijk hoe de toekomst eruit zal zien, maar mochten er nieuwe activiteiten zijn dan zullen jullie zeker hierover worden geinformeerd. Meer kunnen we op dit moment helaas niet toezeggen.
Hartelijk dank voor de fijne jaren die we met jullie hebben beleefd in de club.
We zullen jullie allemaal missen!
Met een lach en een traan nemen we afscheid en natuurlijk zullen we ook in de toekomst van ons laten horen, daar kun je wel op rekenen.
Veel liefs van ons vieren en veel geluk in goede gezondheid,
Hendrien & Hans
Eddy & Angelique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |