Ik vind het jammer dat je zo reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je, ik word hier echt schijtziek van. De reacties hier getuigen van een enorme kortzichtigheid en een hardnekkig vasthouden aan vooroordelen die helemaal nergens op slaan. Ik ga niet meer in discussie, jullie vinden maar lekker wat jullie willen vinden, maar ga alsjeblieft ergens anders heen met je kortzichtige oordelen.
in je profiel staat HBO (nederlands), wel iets anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bullshit. Ik ervaar dat totaal niet, en ik heb ook gymnasium gedaan, ben naar de uni geweest etc. Het is maar net in wat voor kringetje je jezelf wenst op te sluiten. Eerlijk gezegd heb ik een beetje medelijden met mensen die zich alleen wensen te omringen met mensen 'van hun eigen klasse'. Ik vind het nogal beperkt en snobistisch.
Ja, ik zit hier te liegen en op te scheppen. Ik heb ook een tijdje Klassieke Talen gestudeerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef 1ofthefew het volgende:
in je profiel staat HBO (nederlands), wel iets anders.
Misschien zie jij wat je wilt zien.quote:ik wens me niet te omringen met mensen vanuit dezelfde klasse maar het gaat automatisch. daarnaast heb ik een bijbaantje waar ik tussen de simpele zielen sta. no offense maar het niveau daar is behoorlijk laag, hetzelfde geld voor het wereldbeeld en ambities van een arbeider.
Ach, ik heb ook zo mijn eigen ideeën over een kerel van 24 die zich tijdens een chat met een buurmeisje van 4 deuren verderop zichzelf op haar zit af te rukkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dan nog kun je zoiets vaak zien aan de uitstraling en de manier van voorkomen.
[..]
24 jaar (helaas al weer zo oud).
ik geloof niet alles wat op tv is.
laatst een leuk stuk met een vak voor mijn studie waarin een gouverneur van een amerikaanse staat een project opzetten die onderzoeken beoordeelde op betrouwbaarheid.
bepaalde onderzoeken onder een kleine groep zijn onbetrouwbaar, wanneer je echter 10 van deze onderzoeken samen neemt, zoals dat ook gebeurde in dat project (pooling), heb je een betrouwbaar onderzoek.
ik basseer mijn veronderstelling dus op:
-verscheidene docu's
-sites van swingers/PC-gangers
-verhalen
-fotoboeken/sites van de users die in dit topic posten
euh, volgensmij las ik verhalen van de users hier als:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:34 schreef Sony het volgende:
[..]
Ehm, en hoe vaak denk je dat mijn vriendin bv in haar kont wordt geknepen in een 'normale' kroeg???
Ik durf haar eerder alleen te laten in een pc dan in een gewone kroeg.
Over het algemeen is het zo in een pc dat als je 1x aangeeft dat je geen contact wenst, dit geaccepteerd wordt, terwijl ik vaak genoeg heb moeten ingrijpen in de kroeg om de hoek.
In een kroeg of discotheek word ik vele malen vaker op een nare manier benaderd dan in een pc. Het is me in een pc nog niet eens overkomen en áls het me overkomt, dan hoef ik het maar te melden en dan ligt de betreffende kerel er uit. Dat kun je in een discotheek wel vergeten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef 1ofthefew het volgende:
euh, volgensmij las ik verhalen van de users hier als:
- ikvoelde een vinger langs mijn ballen die mee naar binnen wou glijden
-ze begonnen te betasten
-ze wouden meedoen
etc en dat op niet hoffelijke manier.
ja in sommige trieste kroegen word je ook in je reet geknepen. ik vermijdt dat soort kroegen en mensen altijd aangezien daar dan ook weer een bepaald soort volk rondloopt
Mooi omschreven .quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef 1ofthefew het volgende:
in datzelfde bedrijf moet ik met klanten omgaan van allerlei komaf.
ik kan je verzekeren dat de meeste snobben zielig volk is wat eigenlijk niks voorsteld maar wel al hun inkomen uitgeeft aan een gemaakt leventje van iemand die wat voor moet stellen.
met veel poeha komen ze inlichtingen vragen over een goed en mooi produkt maar trekken wit weg als je ze de prijs verteld (natuurlijk zeg ik dan altijd dat dit het beste en mooiste is wat je kunt kopen en mijn ouders en kenissen het zelf ook allemaal hebben)
soms heb je ook mensen die in casual kleding komen, op zich niks opmerkelijks totdat je bijvoorbeeld gaat letten op horloges en kledingmerken. zeer dure merken maar niet schreeuwend.
die kopen het duurste zonder te zeiken en rijdden met de spullen weg in een dikke ML nadat ze je een leuke fooi hebben gegeven
Vergat je misschien even dat zo'n onderzoek ook aselect moet zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef 1ofthefew het volgende:
ik basseer mijn veronderstelling dus op:
-verscheidene docu's
-sites van swingers/PC-gangers
-verhalen
-fotoboeken/sites van de users die in dit topic posten
tja dat verhaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook zo mijn eigen ideeën over een kerel van 24 die zich tijdens een chat met een buurmeisje van 4 deuren verderop zichzelf op haar zit af te rukken![]()
Beetje ordinair, vind je niet?![]()
Ik vind het wel typisch dat er altijd weer mensen zijn die zichzelf beter voelen door andere mensen te veroordelen op basis van uiterlijk. Als ik naar een parenclub zou gaan - en mijn vrouw en ik spelen idd met de gedachte - zou ik daar ook niet mee te koop gaan lopen. Puur omdat ik in een dorpje woon waar iedereen elkaar kent en waar dus ook alles snel rondgeluld wordt. Mijn werk en mijn privé leven wil ik gescheiden houden, het gaat niemand een ruk aan wat ik in mijn vrije tijd uitspook. Ik zal dan ook nooit mijn foto op een website gaan zetten met tekst erbij dat ik parenclubs bezoek, en met mij vele anderen. Maar mensen die dat wel doen moeten dat natuurlijk helemaal zelf weten, de een heeft nu eenmaal meer schijt aan wat een ander over hem/haar denkt dan de ander.
En als jij dan zo graag naar een discotheek of naar een sauna gaat, en denkt dat je daar hetzelfde kunt vinden als in een parenclub, dan moet je dat vooral doen. Je bent tenslotte nog jong. Als je straks ooit nog eens trouwt en een aantal jaren huwelijk achter de rug hebt, dan voel je jezelf beslist niet meer thuis in een discotheek (als je er überhaupt nog binnenkomt), maar leuk uitgaan in een erotische sfeer is dan tenminste sleurdoorbrekend en voor alle leeftijden.
Maar ga alsjeblieft niet zo kortzichtig mensen lopen beoordelen, dat slaat helemaal nergens op.
in hoeverre je van een normale afspiegeling van een populatie kunt spreken in geval van PC's zijn zoveel onderzoeken bij elkaar toch behoorlijk representatief.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergat je misschien even dat zo'n onderzoek ook aselect moet zijn?
Onderzoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef 1ofthefew het volgende:
in hoeverre je van een normale afspiegeling van een populatie kunt spreken in geval van PC's zijn zoveel onderzoeken bij elkaar toch behoorlijk representatief.
Tja, ik kan me errug druk maken over mensen die klakkeloos over anderen oordelen. Vind ik erg naar... Maar het zou idd fijn zijn om het nu weer gewoon over ervaringen enzo te hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef hollander172 het volgende:
Als iedereen het nou eens lekker laat rusten.Wil je gaan dan ga je lekker, plaats je jezelf op een troon boven de normale mens blijf daar lekker zitten, djeez waar iedereen zich toch druk om maakt.
Zegt heel veel over je vind ik en niet veel goeds, ik ben zelf niet zo heel hoog opgeleid, maar ik heb toch echt mensen die heel hoog opgeleid zijn in mijn vriendenkring, ook mensen die dat niet zijn trouwens en geen van allen voelen zich meer of minder dan anderen, iets wat ik wel tussen de regels doorlees bij jou...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
sorry maar klasseverschillen heb je overal.
dit kregen we tijdens een van de eerste colleges van een sociologisch vak te horen.
wij als 1e jaars studenten hadden nog veel contacten met mensen uit je geboortedorp, van allerlei komaf.
toen de docent ging vertellen dat we waarschijnlijk in een clubje vrienden kwamen van hetzelfde niveau werd de docent uitgelachen. niemand geloofde dat de vriendschap met jan en klaas die in de bouw werkten verloren zou gaan.
4 jaar later bestaat mijn echte goede vriendenclub uit alleen maar hoogopgeleide mensen. allemaal universitair een paar HBO-ers en een enkel persoon die zich compleet heeft opgewerkt.
een bewuste keuze? nee, maar de kennis tussen een universitair persoon en een arbeider is gewoon veels te groot.
Tsja persoonlijk wordt ik op zoveel veroordeeld en het zal me echt worst wezen, de hond die ik heb is niet goed, de auto die ik rij niet, de hobbies die ik heb niet etc. etc.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er ook voor om deze discussie te laten rusten. Alles is nu echt wel gezegd.
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef hollander172 het volgende:
Tsja persoonlijk wordt ik op zoveel veroordeeld en het zal me echt worst wezen, de hond die ik heb is niet goed, de auto die ik rij niet, de hobbies die ik heb niet etc. etc.
Ondertussen geniet ik wel van het leven en dat kan ik van veel van die azijnpissers niet zeggen.Soms moet je bepaalde dingen gewoon doen en niet maar eindeloos over nadenken zonder met je reet van de bank/burostoel/whatever af te komen, maakt je leven een stuk leuker.
Dat zijn toch geen onderzoeken, dat zijn of topics, of sensatie tv, als je daaraan je oordeel hangt vraag ik me af wat jouw niveau werkelijk is, want zo heel slim ben je dan ook weer niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
in hoeverre je van een normale afspiegeling van een populatie kunt spreken in geval van PC's zijn zoveel onderzoeken bij elkaar toch behoorlijk representatief.
nu ga ik echt koken, mijn huisgenoten lynchen me anders![]()
Aha, nu is dat verhaal over die camrukker ineens wél puur fictief. Toch raar, toen erover werd gediscussieerd werd je kwaad toen mensen maar al te snel doorhadden dat het allemaal verzonnen was. En jij noemt andere mensen kansloos.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
tja dat verhaalGeef toe dat dat uiterst vermakelijk was en er zeker meer achter zat dan ordinaire sex
![]()
het was trouwens puur fictief maar ondertussen wel een heel leuk meisje tegen gekomen.
kansloos trouwens dat je uitgaan in disco koppelt aan leeftijd.
mijn vader is 70+ en die gaat gewoon mee de kroeg in en heeft er geen problemen mee om een discotheek binnen te stappen.
alhoewel ik mij niet kan indenken dat mijn ouders een discotheek waar ze snoeiharde trance/hardstyle draaien kunnen waarderen. je zult ze wel kunnen vinden in cafeetjes en terrasjes.
ikzelf zal ook op mijn 40ste nog wel te vinden zijn in discotheek of cafe al zal de frequentie veel lager zijn dan nu.
en bij grote festivals als sensation white en dance valley zie je ook gewoon mensen tussen de 18 en 50 rondlopen ....
Het gaat niet om opleiding in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Zegt heel veel over je vind ik en niet veel goeds, ik ben zelf niet zo heel hoog opgeleid, maar ik heb toch echt mensen die heel hoog opgeleid zijn in mijn vriendenkring, ook mensen die dat niet zijn trouwens en geen van allen voelen zich meer of minder dan anderen, iets wat ik wel tussen de regels doorlees bij jou...
al die kleine dingen bij elkaar geven toch wel een goed beeld van de gemiddelde PC-bezoeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onderzoeken.Je leest een paar topics en googlet een beetje en dat noem je onderzoeken.
Ga eens in de zandbak spelen.
Als jij nou eens fijn zorgt dat je eten niet aanbrand dan kan de rest fijn verder discusieeren over PC's en al wat er aan verwant is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
al die kleine dingen bij elkaar geven toch wel een goed beeld van de gemiddelde PC-bezoeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |