Hmmm, ik zelf heb met de MX5000 geen enkel probleem, maar ik zal er eens een aantal testen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Hier maakt ie de zin nie af, maak de zin af en je weet waarom...
Of anders lees dit maar ff door:
http://gathering.tweakers(...)ge/24436570#24436570
Zoals in dat topic staat heeft niet iedereen er problemen mee. S510 is een geinig desktopsetje, nog nooit gezien. De G15 zit niet draadloos...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:59 schreef DarkManta het volgende:
Hmmm, ik zelf heb met de MX5000 geen enkel probleem, maar ik zal er eens een aantal testen.
Als er dan zoveel problemen zijn, dan zou ik de G15 aanraden, mocht ie toch een setje willen, dan inderdaad de MX3100 of de S510. De S510 is mooi strak.
Die 2 recievers had ik over omdat logitech die opgestuurd had omdat het bij mij niet goed wilde werken.dachten ze dat het in de ontvangers zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:40 schreef donald_dick het volgende:
1st had je er 1
[TK] Logietech mx 5000 set
daarna had je van de setjes 2 recievers over
[TK] 2x logitech bluetooth ontvangers
maar je had er 3 want je hebt er 1 geruild voor een mx3000
[TR] logitech mx 5000 tegen mx 3100
en nu heb je er weer 2 te koop staan
deze hebben wel garantie je krijg mijn aankoop bon erbijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
OK, ik haak toch maar even af.
De berichten die ik lees op Tweakers zijn zo negatief dat ik het niet aandurf zo'n set zonder garantie te kopen.
Verder wil ik mijn huidige set juist kwijt omdat het toetsenbord een klote verbinding heeft...
ik heb er in het begin teveel problemen mee gehad maar dat heeft logitech mooi opgelost.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Wat bevalt er niet aan die dingen dat je ze weg doet trouwens?
nee sorry is gewoonweg te weinigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef RtV het volgende:
50 euro
Heb je een bonnetje erbij? Zo niet toch even kijken dat je een bonnetje krijgt, dan heb je namelijk nog 3 jaar garantie van Logitech, leuk he?quote:
Bon heb je niet nodig, logitech kan zien aan het serienummer hoe oud hij is dus heb je de bon ook niet nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heb je een bonnetje erbij? Zo niet toch even kijken dat je een bonnetje krijgt, dan heb je namelijk nog 3 jaar garantie van Logitech, leuk he?
Dus mocht ie je niet bevallen dat je toetsenbord "raar" gaat doen, effe naar je dealer die moer er voor zorgen dat jij een vervanging of in ieder geval ter reparatie aanneemt.
sorry gaat niet werken heb bij dixons vandaag een mx 3100 gekocht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef Paauwtje het volgende:
Ik zag in een andere bericht dat je wilde ruilen voor een 3100 set.
Is dat nog een optie?
Ik bezit zo`n setje en wil wel ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |