Nee kan niet alleen het toetsenbord want dit is een bluetooth setquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Koppe het volgende:
Dan kan toch alleen het toetsenbord worden geruild,de muis is toch hetzelfde (mx 1000 ofzo).
En wat had je ingedachte om er aan bijbetaling bij te krijgen?
wat lopen jullie toch te zeuren over handel wordt het wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Sorry hoor, dit is dan het 3e setje wat je zo ff in je bezit hebt. Dit riekt naar handel.
Ik woon in soestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:50 schreef Koppe het volgende:
Waar woon je wim?
Mijn vrouw en ik hebben zo set en mijn zoon had zo set, en het bevalt ons niet de toetsenbord en de muis wel, maar de bluetooth verbinding daarom gaan we weer terug naar de 3100 en zoals in mijn topic staat ik verkoop ze niet maar wil ze RUILEN lezen graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef S1nn3rz het volgende:
- edit: zeiken moet je alleen doen als er een grond voor is-
Ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef Koppe het volgende:
hallo! wel intresse maar wat moet erbij en hoe gaan we het eventueel regelen als het schappelijk is.
mail me maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |