Stouterdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wellicht kun je die van Jan C. vd Heide op je lijstje erbij zetten
Ontmoeting met je gids, etc
www.jancvanderheide.nl
je kunt ook bij LimeWire oid allerlei trefwoorden invoeren zoals 'spiritual music' en al het andere wat je misschien op het net kunt vinden. Zoeken naar namen van cd's en ze dan vervolgens bij een downloadprogramma downloaden
quote:
Je zou via Winamp eens de internet zender "Zero Beats Guaranteed" op moeten zoeken. Heerlijke muziekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef huupia34 het volgende:
wat ik zelf wel ontspannend vind is jean michel jarre(heb zelf de lp van aquarius uit 1978)
de hele plaat loopt als een soort verhaal van begin tot eind.
of lekkere diepe ambient house
Alleen Equinoxe en Oxygene van JMJ zijn de moeite waard als relax/ambient.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef huupia34 het volgende:
wat ik zelf wel ontspannend vind is jean michel jarre(heb zelf de lp van aquarius uit 1978)
de hele plaat loopt als een soort verhaal van begin tot eind.
of lekkere diepe ambient house
ik bedoelde idd. equinoxe ipv aquariusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Alleen Equinoxe en Oxygene van JMJ zijn de moeite waard als relax/ambient.
Ik zie TS echt niet relaxen ok de muziek van Zoolook![]()
@ Sebastiaan_2006 kijk eens op dit Ambient topic - Selected works - topic.
Andere ambient muziek....
Tetsuo Inoue
Pete Namlook
Future Sound Of London
volgens mij heb ik die wel ergens nog ja...of iets van die strekking zeker wel!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:19 schreef Netflier het volgende:
Zijn hier nog mensen van in de 20 of daarboven die zich The Ultimate Dreammix herinneren?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |