ik weet ff niet meer wat ik nu moet doen
![]()
29 maart loopt mijn abbo (relax-400) af MAAR ik moet minimaal 3 maanden wachten totdat ik 'vrij' ben (want heb nog niets opgezegd).
Aangezien ik ook graag een nieuw toestel wil heb ik 3 opties:
* Vanaf 29 maart verlagen naar Relax-50 en daarvoor/na direct opzeggen. Dan betaal ik dus 3 (maanden) x 12.50 = 47.50 en dan ben ik 'vrij'. Die minuten (van de Relax-50) gebruik ik gewoon in combinatie met mijn huidige telefoon en na 3 maanden kijk ik voor een leuke aanbieding van eventueel een andere provider (abbo i.c.m toestel)
* Vanaf 29 maart verleng ik mijn abbo i.c.m met toestel bij t-mobile zelf.....Dan komt die 47.50 er dus niet éxtra bij (want ik verleng mijn abbo dan gewoon naar Flex-15 of Flex-20 i.c.m toestel)... Het nadeel is dat het dus niet écht goedkoop is...want ik maak gebruik van een verlenging en dan is 't al minder aantrekkelijk (je kan geen gebruik maken van aanbiedingen
![]()
)
* Ik koop een los toestel op marktplaats. Bijvoorbeeld de D600 (want is toestel dat ik graag wil). Vanaf 29 maart verlaag ik mijn abbo naar Relax-50 en zeg daarna direct op.... Na 3 maanden kijk ik naar een leuke sim-only actie (van rond de 5/6 euro per maand, voor 12 maanden) en die doe ik dan in dat los gekochte toestel
![]()
Hmmz....ik heb nog een weekje bedenktijd ongeveer