abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35900327
Rapaille, wie ben je trouwens op welke afdeling zit je? ja ik ben nieuwsgierig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35900406
En, niet onbelangrijk , je loopt geen risico dat een dealer ineens failliet is zoals www.belhuis.nl
Let's plant a tree
pi_35906343
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:35 schreef Vava het volgende:
Maar.... ik heb even op de website van belnu.nl gekeken hoeveel minuten wil je per maand? Voor zover ik snel kon zien is het bij 1 jaar nooit gratis maar afhankelijk van het aantal minuten kan het vrij goedkoop
jongen, kijk eens naar de aanbieding direct op de homepage... Flex 25/20 - 12 maanden i.c.m gratis D600...

en bij t-mobile zelf moet je daar dus geld voor betalen of jaar langer bestellen..

Maar daar ging mijn vraag helemaal niet om 't ging erom of ik zo'n aanbieding ook als 'verlenging' kon gebruiken..... niet dat ik zo met 2 abbo's zit
Haleloeja
pi_35909820
net gebeld.... die 'aanbieding' geldt dus niet als 'verlenging' .... grrr nu weet ik 't ook ff niet meer wat ik wil nemen
Haleloeja
pi_35924932
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:52 schreef Gelderland het volgende:

[..]

jongen, kijk eens naar de aanbieding direct op de homepage... Flex 25/20 - 12 maanden i.c.m gratis D600...

en bij t-mobile zelf moet je daar dus geld voor betalen of jaar langer bestellen..

Maar daar ging mijn vraag helemaal niet om 't ging erom of ik zo'n aanbieding ook als 'verlenging' kon gebruiken..... niet dat ik zo met 2 abbo's zit
Jongen

Maargoed, ik had die aanbieding wel zien staan maar ik was gelijk bij de aanbiedingen voor vernieuwen gaan kijken.
Let's plant a tree
pi_35928069
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:37 schreef Vava het volgende:
Rapaille, wie ben je trouwens op welke afdeling zit je? ja ik ben nieuwsgierig
haha, zit in Den Haag bij Klantenservice Commercieel (dus eigenlijk moet ik dit allemaal weten )

@ Gelderland, mail je nummer maar naar anoniem.rapaille@gmail.com met wat voor abo/toestel je wil en ik kijk wel voor een leuke aanbieding (ik moet je dan wel bellen)
pi_35928211
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Rapaille het volgende:

[..]

haha, zit in Den Haag bij Klantenservice Commercieel (dus eigenlijk moet ik dit allemaal weten )

@ Gelderland, mail je nummer maar naar anoniem.rapaille@gmail.com met wat voor abo/toestel je wil en ik kijk wel voor een leuke aanbieding (ik moet je dan wel bellen)
Jij ook al bij commercieel dan moet ik je vaak aan de telefoon gehad hebben ik verbind vaak naar jullie door en idd, jij moet dit weten
Let's plant a tree
pi_35928470
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Vava het volgende:

[..]

Jij ook al bij commercieel dan moet ik je vaak aan de telefoon gehad hebben ik verbind vaak naar jullie door en idd, jij moet dit weten
Mijn excuus is wel dat ik 2 weken vrij ben geweest en in die tussentijd er zo ontzettend veel kan veranderen Maar normaal weet ik het wel ongeveer, ligt natuurlijk ook aan Gelderland zijn belgedrag... maar dat is niet echt iets voor op fok

Commercieel zit wel op de beste plek die er is trouwens: Op de 9e (hoogste) van het a-gebouw in Den Haag, uitzicht op de skyline van rotterdam en boven een Subway Jij zit toch in breda?

Ontopic:

Over het algemeen heeft je eigen provider (dus niet alleen t-mobile) voor bestaande klanten de beste aanbieding. Dit komt door de hoge aantallen toestellen die wij verkopen+ het uitschakelen van tussenpartijen.

Verder probeert je provider je niet een hogere belbundel aan te smeren dan nodig is, wat telefoonwinkels vaak wel proberen (meer provisie)
pi_35928561
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Mijn excuus is wel dat ik 2 weken vrij ben geweest en in die tussentijd er zo ontzettend veel kan veranderen Maar normaal weet ik het wel ongeveer, ligt natuurlijk ook aan Gelderland zijn belgedrag... maar dat is niet echt iets voor op fok

Commercieel zit wel op de beste plek die er is trouwens: Op de 9e (hoogste) van het a-gebouw in Den Haag, uitzicht op de skyline van rotterdam en boven een Subway Jij zit toch in breda?
Ik zit in Breda idd heb je wel eens een Jetske aan de telefoon gehad dan was ik het en zo niet, opletten vanaf nu

Hebben jullie daar gewoon een Subway dan eet je toch nooit meer in de kantine ik zou het wel weten iig
Ik ben helaas nog nooit in het kantoor in Den Haag geweest, toch maar eens een training ofzo daar regelen
Let's plant a tree
pi_35928603
Ik ben ook net 2 weken vrij geweest trouwens
Let's plant a tree
pi_36002678
ik weet ff niet meer wat ik nu moet doen

29 maart loopt mijn abbo (relax-400) af MAAR ik moet minimaal 3 maanden wachten totdat ik 'vrij' ben (want heb nog niets opgezegd).

Aangezien ik ook graag een nieuw toestel wil heb ik 3 opties:

* Vanaf 29 maart verlagen naar Relax-50 en daarvoor/na direct opzeggen. Dan betaal ik dus 3 (maanden) x 12.50 = 47.50 en dan ben ik 'vrij'. Die minuten (van de Relax-50) gebruik ik gewoon in combinatie met mijn huidige telefoon en na 3 maanden kijk ik voor een leuke aanbieding van eventueel een andere provider (abbo i.c.m toestel)

* Vanaf 29 maart verleng ik mijn abbo i.c.m met toestel bij t-mobile zelf.....Dan komt die 47.50 er dus niet éxtra bij (want ik verleng mijn abbo dan gewoon naar Flex-15 of Flex-20 i.c.m toestel)... Het nadeel is dat het dus niet écht goedkoop is...want ik maak gebruik van een verlenging en dan is 't al minder aantrekkelijk (je kan geen gebruik maken van aanbiedingen )

* Ik koop een los toestel op marktplaats. Bijvoorbeeld de D600 (want is toestel dat ik graag wil). Vanaf 29 maart verlaag ik mijn abbo naar Relax-50 en zeg daarna direct op.... Na 3 maanden kijk ik naar een leuke sim-only actie (van rond de 5/6 euro per maand, voor 12 maanden) en die doe ik dan in dat los gekochte toestel

Hmmz....ik heb nog een weekje bedenktijd ongeveer
Haleloeja
pi_36013724
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Rapaille het volgende:
done
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')