jongen, kijk eens naar de aanbieding direct op de homepage... Flex 25/20 - 12 maanden i.c.m gratis D600...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:35 schreef Vava het volgende:
Maar.... ik heb even op de website van belnu.nl gekekenhoeveel minuten wil je per maand? Voor zover ik snel kon zien is het bij 1 jaar nooit gratis maar afhankelijk van het aantal minuten kan het vrij goedkoop
Jongenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:52 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jongen, kijk eens naar de aanbieding direct op de homepage... Flex 25/20 - 12 maanden i.c.m gratis D600...
en bij t-mobile zelf moet je daar dus geld voor betalen of jaar langer bestellen..
Maar daar ging mijn vraag helemaal niet om't ging erom of ik zo'n aanbieding ook als 'verlenging' kon gebruiken..... niet dat ik zo met 2 abbo's zit
![]()
haha, zit in Den Haag bij Klantenservice Commercieel (dus eigenlijk moet ik dit allemaal wetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:37 schreef Vava het volgende:
Rapaille, wie ben je trouwensop welke afdeling zit je?
ja ik ben nieuwsgierig
Jij ook al bij commercieelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
haha, zit in Den Haag bij Klantenservice Commercieel (dus eigenlijk moet ik dit allemaal weten)
@ Gelderland, mail je nummer maar naar anoniem.rapaille@gmail.com met wat voor abo/toestel je wil en ik kijk wel voor een leuke aanbieding (ik moet je dan wel bellen)![]()
Mijn excuus is wel dat ik 2 weken vrij ben geweest en in die tussentijd er zo ontzettend veel kan veranderenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij ook al bij commercieeldan moet ik je vaak aan de telefoon gehad hebben
ik verbind vaak naar jullie door
en idd, jij moet dit weten
![]()
Ik zit in Breda iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Mijn excuus is wel dat ik 2 weken vrij ben geweest en in die tussentijd er zo ontzettend veel kan veranderenMaar normaal weet ik het wel ongeveer, ligt natuurlijk ook aan Gelderland zijn belgedrag... maar dat is niet echt iets voor op fok
Commercieel zit wel op de beste plek die er is trouwens: Op de 9e (hoogste) van het a-gebouw in Den Haag, uitzicht op de skyline van rotterdam en boven een SubwayJij zit toch in breda?
donequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Rapaille het volgende:
@ Gelderland, mail je nummer maar naar anoniem.rapaille@gmail.com met wat voor abo/toestel je wil en ik kijk wel voor een leuke aanbieding (ik moet je dan wel bellen)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |