Je bedoelt dezelfde die een alleraardigste collectie filters, doppen en verloopringen heeft?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat ik ook wel ff wil kijken, ik heb nog film nodig van die duitser die altijd linksachteraan staat.
yup, die!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Je bedoelt dezelfde die een alleraardigste collectie filters, doppen en verloopringen heeft?
De beurs is trouwens 2x per jaar in Houten en 1x per jaar in Doesburg.
Ruim onder de ¤5,-? Hoeveel was het dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is in Euretco, een beursgebouw aan de rand van Houten. Vanaf het station rijden pendelbusjes. Inkom voor niet Fotografica leden is vanaf 11 uur. prijs ruim onder de 5 Euro (tenminste de afgelopen keer).
Voor meer info: De site van de Fotografica Houten. Inclusief routebeschrijving!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef Brentmeister het volgende:
Hey interessantWellicht ga ik hier ook wel heen
![]()
[..]
Ruim onder de ¤5,-? Hoeveel was het dan?
quote:Toegang voor leden en introduces vanaf 09.00 uur, voor publiek vanaf 11.00 uur.
Toegangsprijs voor FOTOGRAFICA- leden, 65+ en kinderen ¤ 1,50 en voor het overige publiek ¤ 4,00.
Dankquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor meer info: De site van de Fotografica Houten. Inclusief routebeschrijving!
[..]
Zeg het maarquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Subhuman het volgende:
Klein schopje. Nog maar een week!Mijn verlanglijstje ligt al klaar!
Haha vooral veel kleinigheidjes hoor!quote:
Owners manual Minolta Autowinder Gquote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha vooral veel kleinigheidjes hoor!
---8<---
Ja, het staat allemaal op internet, die van de MD-1 heb ik ook al digitaal, maar ik vind het toch leuk om het origineel te hebben. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Owners manual Minolta Autowinder G
Is wel een Doe-het zelf versie...
Klinkt goedquote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn score:
groen, oranje, warm 81C filters van Cokin, 3 iso 25 efke rolletjes 35mm, 3 efke 25 ISO rolletjes 120 , 1 IR R3 120 rol, 2 35mm IR R3 rolletjesIR als in infrarood film
Toen was het geld en de zin op en ben ik naar huis gegaan...
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef Mauro het volgende:
Niks gekocht overigens. Mên. Wat een ouwe rommel allemaal. Allemaal lenzen zonder doppen of beschadigd
Had dat maar gedaanquote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat had ik je zo al kunnen vertellen
Wat doe jequote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Terug
Ik heb een heel stel bekenden gezien: Ultra_ivo, jonge/ouwesok, Rewimo, Qltel, Subhuman (die bleef maar hangen bij de filtertjes+kliek) An24-die ik maar niet aansprak want die was zich vast wezenloos geschrokken
) en nog een meid die ik ken uit mijn dorp
Mijn score:
groen, oranje, warm 81C filters van Cokin, 3 iso 25 efke rolletjes 35mm, 3 efke 25 ISO rolletjes 120 , 1 IR R3 120 rol, 2 35mm IR R3 rolletjesIR als in infrarood film
Toen was het geld en de zin op en ben ik naar huis gegaan...
Merkwaardig. Ik heb juist de indruk dat p-draad lenzen in Rusland vrij goedkoop zijn en de body's een stuk duurder dan hier.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
Helaas heb ik de gezochte 70-200/210 niet meer kunnen vinden, er was zowiezo niet veel p-draad meer. Ik heb van verschillende verkopers begrepen dat er's ochtends vroeg een Rus is geweest die veel goedkope p-draad lenzen heeft opgekocht.
Zoals we al besproken hebben heb ik daar zeker veel intresse in en ga ik je daar op korte termijn even over mailen.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Merkwaardig. Ik heb juist de indruk dat p-draad lenzen in Rusland vrij goedkoop zijn en de body's een stuk duurder dan hier.
Maar goed, zo'n 70-210 heb ik nog in goede staat hier in een kist liggen.
hoiquote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb ook heel veel Fotters en ex-Fotters gezien, maar nu blijkt dat er ook superveel waren die ik helemaal niet heb gezien!Shark.Bait dus
, Ouwe- en Jongesok, Stil, Oceanonix, Ivo, Qltel en Rewimo, en ik zag PoseidonVS nog maar hij zag mij niet.
Erg gezellig en leuk, heb allerlei klein grut op de kop getikt.
Je was zo druk in gesprek, en de mensen die met mij meewaren van de fotovereniging hier zaten aan mij te trekken dat ik mee moest lopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
Enneeuh Sub, waarom sprak je me niet aan dan?
Tenzij er filters te scoren zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef ultra_ivo het volgende:
En door hen laat je je graag meetreken
Nee, bij de filters werd ik steeds gestoord door allerlei mensen, waardoor ik niet toekwam aan hetgeen waarvoor ik daar was: filters uitzoeken!quote:
O RLY?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:58 schreef Subhuman het volgende:
Nee, bij de filters werd ik steeds gestoord door allerlei mensen, waardoor ik niet toekwam aan hetgeen waarvoor ik daar was: filters uitzoeken!
Nou, die keuze was eenvoudig uiteraard.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
O RLY?
Tuurlijk, jij hebt daar 45 minuten gestaan omdat je niet kon kiezen tussen een minolta UV filter en een canon UV filter![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |