Ik heb Ireen bij d'r flamoes gegrepen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Disorder het volgende:
Ik ben brommers wezen kijken met Ireen Wüst.
Dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Disorder het volgende:
Ik ben brommers wezen kijken met Ireen Wüst.
Maar ze beschikt over een zeer aangenaam uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijn
Manwijfje....
Idd.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijn
Manwijfje....
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar ze beschikt over een zeer aangenaam uithoudingsvermogen.
Aan de andere kant vinden BN'ers het volgens mij ook wel fijn als ze hun hart uit kunnen storten bij iemand die zelf ook weet hoe het is om in die positie te verkeren, er zijn niet voor niets zoveel showbizzkoppels. Kijk naar Bastiaan en Tooske, Daphne en Wessel, Winston en Renate, etc. etc.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Copycat het volgende:
Een groot deel van de BN-ers is ook maar gewoon mens. En avond aan avond hip opzitten wordt op een gegeven moment ook saai.
Kan me voorstellen dat het dan ook wel lekker is bij je partner uit de spotlichten te zijn. Op de bank met een filmpje en een zak chips. BN-er of geen BN-er.
Ik vind het wel een belangrijke vraag anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dit topic gaat niet specifiek over Ireen Wüst en dit subforum is geen B&H .
On topic dus.
quote:
Volgens mij moet je een VROUWELIJKE trainer zijn...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die meid is strak getrained. Als ze tieten zou hebben zou dat door bepaalde pillenkomen.
Gewoon een erg leuke meidMaar als je kans wilt maken: wordt trainer. Dat schijnt nogal te werken
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
http://wust-ireen.hyves.nl/ knock yourself out, TS![]()
De rest is alienquote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Copycat het volgende:
Een groot deel van de BN-ers is ook maar gewoon mens.
Je zou misschien kunnen beginnen bij het goed spellen van haar naam: Wüst.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb eens na zitten denken, stel..je vind Ireen Wust leuk.
Wat kan een niet-bn'er een wél bn'er nou nog bieden? Net zoals vanavond de huldiging, is na zo'n avond niet alles wat niet zo hip is niet heel erg saai e.d.?
Oftewel, zou je kans maken bij een meisje als haar?
quote:
determinatie tabel...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn nog bezig met het benoemen van Jerney Kaagman.
Ik twijfel niet meer of Helwegen een alien is.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoewel...
Over sommigen twijfel ik... Ik noem een Marijke Helwegen en een Viola Holt.
![]()
Ik denk dat het merendeel van de BNérs juist geen beroemde partner heeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Marble het volgende:
Van de andere kant vinden BN'ers het volgens mij ook wel fijn als ze hun hart uit kunnen storten bij iemand die zelf ook weet hoe het is om in die positie te verkeren, er zijn niet voor niets zoveel showbizzkoppels. Kijk naar Bastiaan en Tooske, Daphne en Wessel, Winston en Renate, etc. etc.
Kun je het voorstellen? Mart Smeets die z'n kont afveegt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik twijfel niet meer of Helwegen een alien is.
Maar ontopic, BN'ers zijn ook maar gewoon mensen en ze eten, drinken en poepen net als andere personen.
Die is wel te doen jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef thaleia het volgende:
Goed idee. Doe mij maar Dragan Bakema.
Woont in Haarlem toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als we dan toch bezig zijnDoe mij dan maar Inge Schrama
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Robar het volgende:
Woont in Haarlem toch?
Ik zal het trachten door te geven als ik haar zie lopen
Natuurlijk wel. Ireen Wust is een normaal iemand die nu echt niet alleen maar het beste van het beste wilt. Iedereen maakt kans bij haar.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb eens na zitten denken, stel..je vind Ireen Wust leuk.
Wat kan een niet-bn'er een wél bn'er nou nog bieden? Net zoals vanavond de huldiging, is na zo'n avond niet alles wat niet zo hip is niet heel erg saai e.d.?
In de Story (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef mgns het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ireen Wust is een normaal iemand die nu echt niet alleen maar het beste van het beste wilt. Iedereen maakt kans bij haar.
Lezen was nooit jouw beste vak op school, he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef viris het volgende:
Wat is een bnn-er?? Iemand die bij BNN werkt of een bekende nederlandse nederlander??
Heb mijn post even aangepast hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef PDOA het volgende:
[..]
Lezen was nooit jouw beste vak op school, he?
Idd en de snel geoordeelde reactie van PDOA even uit te leggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef viris het volgende:
zodat ik niet helemaal over kom als een halve zool![]()
Jeeuh ik ken haar ook via via via via hyves ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
http://wust-ireen.hyves.nl/ knock yourself out, TS![]()
Erg offtopic, maar Wouter Bos heeft er ook 1quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef paparia het volgende:
[..]
Jeeuh ik ken haar ook via via via via hyves ofzo.
Een vriendin van een vriendin, is vriendin van ireen![]()
*toch wel lache die via via connectie bij hyves.
Wie kent er nog meer BNérs op hyves? Kan ik kijken hoe kansloos mijn hyves netwerk is.
Is die site toch nog ergens goed voor
Je ziet het verschil tussen beide hyves wel neem ik aan? (qua intentie)quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Erg offtopic, maar Wouter Bos heeft er ook 1
'Ireen Wust'quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
En hoe denkt u dat te weten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:27 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf bent tussen de 18 en 22 jaar wel, denk ik.
She is so gay.
Mijn gaydar sloeg op tilt!quote:
Ik ben gewoon hetero, maar vermoedde het ook al gelijk. Een beetje de Mauresmo van het schaatsen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Mijn gaydar sloeg op tilt!
Ik ben zelf lesbisch en merk/zie wel wanneer een andere vrouw dat ook is. 99,9% van mijn prognoses klopt. Ik denk dat Ireen het alleen zelf nog niet weet.
Hoe ze praat, hoe ze beweegt.. dat zegt al genoeg. Wuust en Mauresmo vind ik geen vergelijking: Mauresmo is echt eng!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hetero, maar vermoedde het ook al gelijk. Een beetje de Mauresmo van het schaatsen.
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die het op haar kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Ik snap dus niet dat er gozers zijn die zo'n Wust wel zien zitten. Ik vind 't gewoon een halve kerel en zelfs na 15 bier zou ik het er niet op kunnen. Maar ze is vast erg aardig.
Ik vind haar erg erg leuk :Uquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:41 schreef cultheld het volgende:
Ik snap dus niet dat er gozers zijn die zo'n Wust wel zien zitten. Ik vind 't gewoon een halve kerel en zelfs na 15 bier zou ik het er niet op kunnen. Maar ze is vast erg aardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |