helemaal eens natuurlijk maar op een andere noot.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je sig is niet het grootste probleem![]()
Gek! Is dat je moeder?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind datnog wel tegenvallen.
![]()
[afbeelding]
Maar hoe kunnen arme mensen zonder geld (paupers volgens jou) dan dure dingen hebben, om er vervolgens mee te Pimpen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef Furia het volgende:
oke
* Furia maakt maar even weer wat touwtjes los
zwart geld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen arme mensen zonder geld (paupers volgens jou) dan dure dingen hebben, om er vervolgens mee te Pimpen?![]()
Inderdaad! Alleen voor mijn nobele strijd heb ik een uitzondering gemaakt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef super-muffin het volgende:
Sigs en ondertitels zijn voor paupers
EN HIJ HEEFT EEN SUPER GAVE TL1000Rquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
Daten Furia?![]()
Ik heb speciaal een active link in mijn ondertitel geplaatst.![]()
![]()
![]()
![]()
Shit.. snel een fotoboek maken...
Zo'n user hebben we gehad, i-spy24quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef Dr.Death het volgende:
Laat paupers toch lekker pimpen met dingen die ze waarschijnlijk niet eens hebben. Het leven is voor paupers al zwaar genoeg
Owjah, die was grappig met zijn Amerikaanse stopcontacten in z'n nieuwe keuken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zo'n user hebben we gehad, i-spy24
Leen! Van Frisia!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen arme mensen zonder geld (paupers volgens jou) dan dure dingen hebben, om er vervolgens mee te Pimpen?![]()
Nee sorry, ik heb mijn hartje reeds aan een ander verpandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
Daten Furia?![]()
Ik heb speciaal een active link in mijn ondertitel geplaatst.![]()
![]()
![]()
![]()
Shit.. snel een fotoboek maken...
ispy24quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zo'n user hebben we gehad, i-spy24
quote:
Eén woord: Turkije.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En jij opent zo'n topic? Pot, ketel, you do the math.quote:
Dus als ik het goed begrijp, moet ik discriminatie zo vertieft uitspreken dat het"dískríemíenasíe!" wordt en als klap op de vuurpijl verwacht je vervolgens ook nog van mij dat ik dat ff omzet in vertieft turks?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Furia het volgende:
[..]
dískríemíenasíe!
En dan wel op zn turks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |