U heeft Msn vermeldquote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Furia het volgende:
En ook die fotoboeken in de sigs... van die verkapte "zie-mij-wil-je-contact" advertenties![]()
Het is allemaal wat he? Tja, daar sta je dan met je kartonnen doos....quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
Hiermee zal ik half Fok! wel in de ballen schieten, maar ik moet even kotsen op de pimpende paupers. Al die mensen die in hun signatures en ondertitels laten zien wat ze (of de bank) hebben, hoe geweldig stoer en succesvol ze wel niet zijn![]()
Gewoon nog erger dan die breezahs die hun hele privéleven vermelden in hun msn naam
Wat kan een ander het nou schelen wat jij hebt, of niet hebt? Daar lig je toch geen nacht wakker van? Deel dat lekker met je echte vrienden en ga je virtuele vriendjes daar niet ongewild mee lastig vallen![]()
Eigenlijk ben je jaloers dus, omdat je met je signature niet zoveel geld verdiend als die andere lui erin hebben staan?quote:Gratis GELD!!!
GELD! GELD! GELD!
RIJK worden op je luie reet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niks kan schelen, waarom open je er dan een topic over?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
Hiermee zal ik half Fok! wel in de ballen schieten, maar ik moet even kotsen op de pimpende paupers. Al die mensen die in hun signatures en ondertitels laten zien wat ze (of de bank) hebben, hoe geweldig stoer en succesvol ze wel niet zijn![]()
Gewoon nog erger dan die breezahs die hun hele privéleven vermelden in hun msn naam
Wat kan een ander het nou schelen wat jij hebt, of niet hebt? Daar lig je toch geen nacht wakker van? Deel dat lekker met je echte vrienden en ga je virtuele vriendjes daar niet ongewild mee lastig vallen![]()
Diezelfde pimpjes die pauper als slechtwoord gebruiken bedoel je? Iddquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:24 schreef Zyggie het volgende:
Ik erger me alleen aan mensen met 'geld geld' in hun sig.
Ik zat me ook al af te vragen welke user(s) hier bedoeld worden...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Echt niemand die met zo'n sig rondloopt, maar goed..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bedankt, nu is mijn pc weer vervuild![]()
Wat doe jij dan nog met jouw virtuele pauper vriendjes op je msnlijst?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
Jij hebt een koei als avater dus stfu, en mijn vriendin isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die lelijke kampianen naam van een vriendin van je.
Ik vind datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt een koei als avater dus stfu, en mijn vriendin is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |