Ik dacht in het begin ook alleen maar wat klikken maar hoe verder je komt des te verslavenderquote:Op maandag 27 februari 2006 19:56 schreef YanniiCke het volgende:
Mijn broertje speelt dat ook ik vind d'r niks aan
Je speelt niet eens echt je klikt alleen maar wat
Maarja ieder zijn eigen smaak he
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Burbo het volgende:
Hoe heet je? Want dan vraag ik wel aan mijn broertje of hij je dood wilt maken.
www.barafranca.nlquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef DonSauza het volgende:
link?
Ach zeikerd je bent net een paar minuten bezig...en dat van die code daar geeef ik je wel gelijk in is zwaar irritant..quote:
Ik klik door het fokken door af en toe werkt toch verslavend.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:15 schreef Roi het volgende:
Ik had flink wat geld TOT er een bug kwam waardoor is alles kwijt was, nooit meer daarna gespeeld
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
God het begin van het einde begon allemaal met omerta...
Ik begon met spelen van omerta in 2004. In dit jaar was ik druk bezig met een opleiding, niet zomaar een opleiding, nee .. ICT. Hele dagen, zelfs in de klas speelde ik omerta. Ik was al een grote don en iedereen kon mij en ik kon iedereen. Oh wat was dat leuk. Ik voelde me machtig en als iemand met mij fokte ik , of mijn familie knalde hem neer. Dat gaf weer een bevredigend gevoel. Naarmate de tijd streek raakte omerta ook mijn sociale leven aan. Ik verloor al m'n vrienden. Een enkeling bleef nog over maarja.. ook die haakten af. Mij deerde het niet want ik was verslaafd. Na al mijn vrienden verloren te hebben heb ik nog enkele maanden doorgespeeld, dag in , dag uit. Ook mijn bijbaantje was niet belangrijk meer en ik nam ontslag. Gelukkig, nu kon ik eindelijk zonder gezeik verder met omerta. Op school verneukte ik alle projecten door omerta. Ik kreeg ruzie met mijn ouders en ik liep van huis weg. Gelukkig kon ik terecht bij 1 van mijn omerta matties. Daar speelde ik hele dagen lang, enkele weken lang non-stop omerta. Maar dit ging ook niet goed natuurlijk, ik werd door m'n ouders als vermist opgegeven. De politie zocht mij , dus ik keerde maar terug naar huis. Maar ik bleef omerta spelen.
Nu zit ik hier zonder vrienden helemaal alleen te fokken , zit ik aan de soft en harddrugs, ik drink teveel en ik luister naar andre hazes en de skihut, vooral Jantje Smit.
Doe het jezelf niet aan en speel geen omerta.
Danku.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Wat was je ingamequote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Bwhehe true datquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg en dan ook nog is .nl spelen.. dan faal je al helemaal![]()
en er dan een klaagbaak topic over openen![]()
![]()
Ik wil wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef broodmonkeh het volgende:
wil iemand mijn vriendje / vriendinnetje zijn
Hahaha, geweldigste verhaal ooit gehoord over Omertaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik begon met spelen van omerta in 2004. In dit jaar was ik druk bezig met een opleiding, niet zomaar een opleiding, nee .. ICT. Hele dagen, zelfs in de klas speelde ik omerta. Ik was al een grote don en iedereen kon mij en ik kon iedereen. Oh wat was dat leuk. Ik voelde me machtig en als iemand met mij fokte ik , of mijn familie knalde hem neer. Dat gaf weer een bevredigend gevoel. Naarmate de tijd streek raakte omerta ook mijn sociale leven aan. Ik verloor al m'n vrienden. Een enkeling bleef nog over maarja.. ook die haakten af. Mij deerde het niet want ik was verslaafd. Na al mijn vrienden verloren te hebben heb ik nog enkele maanden doorgespeeld, dag in , dag uit. Ook mijn bijbaantje was niet belangrijk meer en ik nam ontslag. Gelukkig, nu kon ik eindelijk zonder gezeik verder met omerta. Op school verneukte ik alle projecten door omerta. Ik kreeg ruzie met mijn ouders en ik liep van huis weg. Gelukkig kon ik terecht bij 1 van mijn omerta matties. Daar speelde ik hele dagen lang, enkele weken lang non-stop omerta. Maar dit ging ook niet goed natuurlijk, ik werd door m'n ouders als vermist opgegeven. De politie zocht mij , dus ik keerde maar terug naar huis. Maar ik bleef omerta spelen.
Nu zit ik hier zonder vrienden helemaal alleen te fokken , zit ik aan de soft en harddrugs, ik drink teveel en ik luister naar andre hazes en de skihut, vooral Jantje Smit.
Danku.
En opeens heb je hetquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Danku.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
oke kutspel
Ja, het is jammer voor je maar dit was mijn eindconclusie. Ik registreer mij, log in, zie allemaal onzin staan en denk:'Oke, dat was zonde van mijn tijd', en ik drukte op het kruisje in de hoek.quote:
Speelde jij ook niet gewoon Omerta in die goede oude tijd??quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
en er dan een klaagbaak topic over openen![]()
![]()
Ben Shoplifter zit nu op 51 procent....quote:
SPAM!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef PaRaR het volgende:
Kutspel!
-> www.thecolonies.net !
dit is geen spam
LOLquote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:45 schreef skive het volgende:
[..]
En opeens heb je het![]()
Je joint de crew![]()
(maarre www.barafranca.com graag)
ik durf zelfs mijn nick te posten![]()
ohquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bar-le-duc.. barafranca = Omerta
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef cyberbull het volgende:
[..]
LOL
daar is ook niet veel aan skive als admin rofl
greetz cybah
je zegt het ook overal hequote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef DaFan het volgende:
Oh en btw je moet deze gast ( teckna ) maar ff een berichtje sturen das een admin en die heeft vast wel een script voor je ofzo.
niet waar!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:56 schreef YanniiCke het volgende:
Mijn broertje speelt dat ook ik vind d'r niks aan
Je speelt niet eens echt je klikt alleen maar wat
Maarja ieder zijn eigen smaak he
juist de community*quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:11 schreef teckna het volgende:
[..]
niet waar!het klikken is maar onderdeel, het zit hem in de community
dat spel bestaat uit bluf. gwoon zeggen 500 kogels moet genoeg zijn toch? ben je nog is minimaal 300.000 aan kogels kwijtquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Verzender: Killermalone
Tijd: 02-03 @ 13:47:32
Onderwerp: Re: (none)
Quote: Stiffler[...]
Wat denk je nouzelf? Zoveel was het nu ook weer niet volgens was maar iets van 11.000..
Fijn voor je....
hoeveel kogels wil je in je zielige lijfje ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Over falen gesproken..quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo nou weer noob als ik ga jatten? Die optie is er toch dus waarom niet....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stop dan met jatten noob..
en hier je ingame plaatsen is ook heel erg handig
oh...quote:
Ja daag...dan wordt eraf getrap weg accountquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef T3rr0r het volgende:
Zeg gewoon dat je z'n moeder vermoord als hij jou iets flikt!
Wel zeggen dat je het IRL doet he!
boeiendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja daag...dan wordt eraf getrap weg account![]()
Ja al paar keer gedaan zit pas op 0.3 procent....quote:
ga door dan ken je moorden gek dan ebn je een echte gangstahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja al paar keer gedaan zit pas op 0.3 procent....![]()
Goed werk gangster.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja al paar keer gedaan zit pas op 0.3 procent....![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Goed werk gangster.
Btw je site is echt fantastisch
Heb je ook een Excel sheet om je 'Fucks' een cijfer te geven ?
Toen bestond het nog nietquote:Op maandag 27 februari 2006 22:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat was je ingame
Ik begon in februari 2003 en mag af en toe nog wel s spelen![]()
Ik vind het maar een beetje een 13-in-een-dozijn spel. Ik heb veel spellen in dat genre uitgeprobeerd, maar Omertà onderscheid zich niet echt van de soortgelijke spellen. Ik ben weinig spellen tegengekomen die minder leuk zijn om te spelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Platina het volgende:
eerlijk is eerlijk, barafranca is een van de best uitgevoerde gratis mmorpgs, in zijn genre en over het algemeen bekeken.
Hey Platinaquote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Platina het volgende:
eerlijk is eerlijk, barafranca is een van de best uitgevoerde gratis mmorpgs, in zijn genre en over het algemeen bekeken.
Het dood de tijd op kantoorquote:Op zondag 5 maart 2006 18:55 schreef FloggingMolly het volgende:
Waarom spelen mensen dat spel uberhaupt? Echt de meest waardeloze mmorpg die er te vinden is (ja ok, er bestaan vast nóg slechtere......).
ja want dan mag ik je vermoorden... aangezien irl bedreigen niet magquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef T3rr0r het volgende:
Zeg gewoon dat je z'n moeder vermoord als hij jou iets flikt!
Wel zeggen dat je het IRL doet he!
meeste zijn slechte kopieen van omerta b2wquote:Op zondag 5 maart 2006 19:35 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje een 13-in-een-dozijn spel. Ik heb veel spellen in dat genre uitgeprobeerd, maar Omertà onderscheid zich niet echt van de soortgelijke spellen. Ik ben weinig spellen tegengekomen die minder leuk zijn om te spelen.
ja!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef the.big.ticket het volgende:
De admins daar zijn trouwens ook kut![]()
wat te denken van z'n luiheid...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef teckna het volgende:
[..]
vergeet die vreetzak van een Teckna niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |