Ik dacht in het begin ook alleen maar wat klikken maar hoe verder je komt des te verslavenderquote:Op maandag 27 februari 2006 19:56 schreef YanniiCke het volgende:
Mijn broertje speelt dat ook ik vind d'r niks aan
Je speelt niet eens echt je klikt alleen maar wat
Maarja ieder zijn eigen smaak he
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Burbo het volgende:
Hoe heet je? Want dan vraag ik wel aan mijn broertje of hij je dood wilt maken.
www.barafranca.nlquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef DonSauza het volgende:
link?
Ach zeikerd je bent net een paar minuten bezig...en dat van die code daar geeef ik je wel gelijk in is zwaar irritant..quote:
Ik klik door het fokken door af en toe werkt toch verslavend.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:15 schreef Roi het volgende:
Ik had flink wat geld TOT er een bug kwam waardoor is alles kwijt was, nooit meer daarna gespeeld
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
God het begin van het einde begon allemaal met omerta...
Ik begon met spelen van omerta in 2004. In dit jaar was ik druk bezig met een opleiding, niet zomaar een opleiding, nee .. ICT. Hele dagen, zelfs in de klas speelde ik omerta. Ik was al een grote don en iedereen kon mij en ik kon iedereen. Oh wat was dat leuk. Ik voelde me machtig en als iemand met mij fokte ik , of mijn familie knalde hem neer. Dat gaf weer een bevredigend gevoel. Naarmate de tijd streek raakte omerta ook mijn sociale leven aan. Ik verloor al m'n vrienden. Een enkeling bleef nog over maarja.. ook die haakten af. Mij deerde het niet want ik was verslaafd. Na al mijn vrienden verloren te hebben heb ik nog enkele maanden doorgespeeld, dag in , dag uit. Ook mijn bijbaantje was niet belangrijk meer en ik nam ontslag. Gelukkig, nu kon ik eindelijk zonder gezeik verder met omerta. Op school verneukte ik alle projecten door omerta. Ik kreeg ruzie met mijn ouders en ik liep van huis weg. Gelukkig kon ik terecht bij 1 van mijn omerta matties. Daar speelde ik hele dagen lang, enkele weken lang non-stop omerta. Maar dit ging ook niet goed natuurlijk, ik werd door m'n ouders als vermist opgegeven. De politie zocht mij , dus ik keerde maar terug naar huis. Maar ik bleef omerta spelen.
Nu zit ik hier zonder vrienden helemaal alleen te fokken , zit ik aan de soft en harddrugs, ik drink teveel en ik luister naar andre hazes en de skihut, vooral Jantje Smit.
Doe het jezelf niet aan en speel geen omerta.
Danku.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Wat was je ingamequote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Bwhehe true datquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg en dan ook nog is .nl spelen.. dan faal je al helemaal![]()
en er dan een klaagbaak topic over openen![]()
![]()
Ik wil wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef broodmonkeh het volgende:
wil iemand mijn vriendje / vriendinnetje zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |