Het is dan ook 20x zo druk geworden.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Bolletje... het volgende:
Het reageren is wel een stuk trager geworden met de jaren he?
Had ik een roze avatar?????quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Litso het volgende:
Omdat we je hebben gemist!
En je roze avatar die nu helaas weg is
Ow oke, nou voor wie me niet kent, ik ben Bollie, uberoldbie en beeb natuurlijk, en vrijgezelquote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is dan ook 20x zo druk geworden.
Maar welcome back
Volgens mij wel.quote:
nog steeds?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Bolletje... het volgende:
Ow oke, nou voor wie me niet kent, ik ben Bollie, uberoldbie en beeb natuurlijk, en vrijgezel![]()
Hiiii!!!![]()
JAAA!! je kent me écht!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar dat kan aan mij liggen.
Met een gezicht erop van iemand (jij?) met een tongpiercing.
Pas maar op Bollie, je fotoboek zal dadelijk een druk bezocht boekje worden, door dit soort uitspraken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ow oke, nou voor wie me niet kent, ik ben Bollie, uberoldbie en beeb natuurlijk, en vrijgezel![]()
Hiiii!!!![]()
Och, toch een oude foto, daar lijk ik nog wel 18 op !quote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pas maar op Bollie, je fotoboek zal dadelijk een druk bezocht boekje worden, door dit soort uitspraken.
Heb ik gelijk?quote:
Er staat ook een foto bij van tubgirlquote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pas maar op Bollie, je fotoboek zal dadelijk een druk bezocht boekje worden, door dit soort uitspraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |