Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:33 schreef fanneke het volgende:
Die keeper is toch Alex Stepney?

'kindje'?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:49 schreef Beschouw het volgende:
En wie is dat 'kindje'?

Kloptquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:00 schreef Radegast het volgende:
DWS in 1964?

Maar het is wel héél lang geleden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:11 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat destijds BVV den Bosch of Sparta nog gewoon landskampioen konden worden

Ja dat wel. Maar wel mooie nostalgie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:16 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Maar het is wel héél lang geleden.

Dat is er overigens eentje voor het clublied topique...quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:09 schreef El_Bassie het volgende:
SP-AR-TA

En wat is de link met Den Bosch mbt het kampioenschap van Rapid?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:52 schreef tong80 het volgende:
Dat was in 55 En in 59 won voor een ander club in 64.
Daartussen zaten Rapid JC en DOS. Nostalische namen.

Speelde BVV in de kampioenspoule ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat is de link met Den Bosch mbt het kampioenschap van Rapid?

Ze speelde de beslissingswedstrijd voor het kampioenschap tegen NAC in de Vliertquote:

Nope maar ik doe er een moord voor,net zoals een kaartje van de FC van voor '72,dat is de oudste die ik heb van de FCquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Heb je ook het kaartje van PSV Real in de Vliert ?

De Goddelijke kalequote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef El_Bassie het volgende:
Om op Bertus de Harder dan toch maar door te gaan: Wat waren zijn bijnamen?

Er moet toch wel een ouder kaartje te vinden zijn. Ik ging voor het eerst naar den Bosch in 71. Tegern Ajax.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope maar ik doe er een moord voor,net zoals een kaartje van de FC van voor '72,dat is de oudste die ik heb van de FC

Wat is een ongescheurd kaartje van de finale 88 of 74 waard ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope maar ik doe er een moord voor,net zoals een kaartje van de FC van voor '72,dat is de oudste die ik heb van de FC

dat wel maar de wedstrijden stonden er destijds niet opgeprintquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er moet toch wel een ouder kaartje te vinden zijn. Ik ging voor het eerst naar den Bosch in 71. Tegern Ajax.

doet er niet toe,mensen niet wijzer maken als ze zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een ongescheurd kaartje van de finale 88 of 74 waard ?

Okquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
doet er niet toe,mensen niet wijzer maken als ze zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |