abonnement Unibet Coolblue
pi_35549706
Zoals de topic het al een beetje verraad; hoe kom je het goedkoopst naar Thailand?

Nou zag ik dat je in Nederland veel aan belasting moet neertellen en dat het seisoen Juli lekker enormmm hoog is qua prijs (logisch).

Ik probeerde even uit hoeveel het zou kosten als ik vanuit Belgie (antwerpen) zou vertrekken naar Thailand en kwam al meteen (met KLM!!) uit op wel bijna 500 euro minder bij 2 personen!!

Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe de regels hiervoor zijn, mag je gewoon via Antwerpen naar het buitenland toevliegen? Waar moet je aan denken? Komen er nog andere extra kosten?

Vervoer vanuit Amsterdam naar Antwerpen is niet zo`n probleem, dit kan met de trein (student) of event. met de LPG auto, las op de site van Antwerpen Airport dat je daar gratis kunt parkeren rondom de airport (correct me if i`m wrong )
  maandag 27 februari 2006 @ 18:49:25 #2
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35550097
Klopt, vanuit belgie zijn de vluchten vaak goedkoper, maar bedenk wel dat je ook in belgie moet opstappen. Als je bijvoorbeeld een ticket hebt: BRUSSEL-AMStERDAM-SINGAPORE (is bij KLM 100 euro goedkoper dan gewoon AMSTERDAM-SINGAPORE) , dan mag je NIET in Amsterdam opstappen.

Als je niet van het eerste coupon gebruik maakt, laten ze je niet op het vliegtuig in Amsterdam. (dat is bij KLM een voorwaarde) Eigenlijk is het raar, omdat Brussel-Amsterdam met een cityhopper wordt uitgevoerd en je toch uiteindelijk allemaal in dezelfde vlucht naar Singapore gaat.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35550332
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Klopt, vanuit belgie zijn de vluchten vaak goedkoper, maar bedenk wel dat je ook in belgie moet opstappen. Als je bijvoorbeeld een ticket hebt: BRUSSEL-AMStERDAM-SINGAPORE (is bij KLM 100 euro goedkoper dan gewoon AMSTERDAM-SINGAPORE) , dan mag je NIET in Amsterdam opstappen.

Als je niet van het eerste coupon gebruik maakt, laten ze je niet op het vliegtuig in Amsterdam. (dat is bij KLM een voorwaarde) Eigenlijk is het raar, omdat Brussel-Amsterdam met een cityhopper wordt uitgevoerd en je toch uiteindelijk allemaal in dezelfde vlucht naar Singapore gaat.
Nee is meer dan 100 euro, heb net online nagekeken.. ong 200 euro goedkoper p.p.

Maar zou top zijn als ik verder geen extra regels heb, iemand ervaring op deze manier op vakantie gaan? Ben benieuwd of je nog andere toeslagen krijgt misschien.

Zelf ben ik student dus mag vrij goedkoop met OV naar Antwerpen of ik pak de auto en dan ben ik er ook zo.

Wil ook graag weten of het nou echt onbeperkt gratis is of moet je na bep. periode betalen?
pi_35551795
voor 400 zit je al daar met china airlines.. echter staan ze wel op de 3e plaats qua ongelukken.
pi_35552582
Graag verder in: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4

Daar zitten de experts

En ik heb je vraag er ook meteen ingezet.

[ Bericht 13% gewijzigd door DutchTrain op 27-02-2006 20:06:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')