quote:
Wat doe jij dan voor nuttige bezigheden voor deze maatschappij??quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Little_Meanie het volgende:
paupers die om 15u00 gedaan hebben met werken mogen voor mij heel de avond wachten op hun tremmetje
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Little_Meanie het volgende:
paupers die om 15u00 gedaan hebben met werken mogen voor mij heel de avond wachten op hun tremmetje
Je moet ook gewoon lopen luie donder!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zo tis weer hoogste tijd om ff te kotsen op ons plaatselijke openbaar vervoersbedrijf.
Normaal gesproken als ik van mijn werk kom (15 -00 uur) ben ik binnen 3 kwartier thuis met de tram.
Vandaag werd me dat schijnbaar niet gegund, en stond ik ruim een half uur te wachten op een tram die niet op kwam dagen, ik denk bij mezelf: sterft alen, ik pak de bus.
De reistijd met de bus van Schiedam Koemarkt naar Vlaardingen Holy bedraagt met overstappen bijgerekend meestal ook 3 kwartier, hoogstens 10 minuutjes meer.
Nu miste ik ook nog es door die tyfus galbak van een bushoer m,n connectie met de andere bus, waardoor ik nog es ruim 25 minuten kon wachten op de volgende bus.![]()
Zit ik eindelijk in de 2de bus (he,he, bijna thuus) komen er op 3 haltes nog es van die fossielen van een jaar of 70 die ieder 10 minuten nodig schijnen te hebben om die bus in of uit te komen (blijf dan leker in je tehuis, rimpelvlooien).
Al met al, ben ik dus 2 uur bezig geweest om een afstand te overbruggen die normaal gesproken binnen 50 minuten afgelegd is.
Graf RET!!!!![]()
Pauperige kutbejaarden.![]()
![]()
Ja dag, ff naar Vlaardingen lopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon lopen luie donder!
Ik heb geen fiets.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:19 schreef Joepie het volgende:
anders fiets je gewoon dat stukje? dat is hooguit 25 minuten, en da's nog rustig fietsen ook.
RET staat dan ook voor Rot En Traag.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Duvel het volgende:
Zo stond ik vanmorgen tien minuten langer te blauwbekken dan noodzakelijk omdat mijn metro niet kwam opdagen. Lang leve de RET.
Ik had dat een paar jaar geleden nooit, dat gezeik met niet rijden of te laat komen. Ze gaan echt achteruit.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:24 schreef Shirley het volgende:
Och, dat heb ik dagelijks. De tram komt nooit op tijd, soms gewoon helemaal niet! Vaak ga ik dan gewoon lopen, maar als het zo'n kutweer is niet natuurlijk!
Dat je op Maashaven instapt richting Centraal en het eerstvolgende station Zuidplein isquote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had dat een paar jaar geleden nooit, dat gezeik met niet rijden of te laat komen. Ze gaan echt achteruit.
voor de maatschappij weinig, voor mijzelf des te meerquote:Op maandag 27 februari 2006 17:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor nuttige bezigheden voor deze maatschappij??
het zou me ergens niks verbazen als die sukkels het nog es een keer flikken ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat je op Maashaven instapt richting Centraal en het eerstvolgende station Zuidplein is
Had ik kunenn doen ja, stap op bij de koemarkt, staat zo,n brood en koffie tent.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Van Schiedam naar Vlaardingen --> 3 kwartier?![]()
En dan ook nog eens uitlopen naar 2 uur?![]()
Kun je toch op je gemakkie een bakkie doen als je staat te wachten? Wordt je rustig van
takkewijf.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb net nog in 23 gezeten hoor
Koemarkt, reden, geen idee, maar half uur op de tram wachten was me iets TE langquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]waar stapte je op en waarom reed hij zogenaamd niet?
Waarom nou weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef MatiCe het volgende:
Wel eens overwogen om ontslag te nemen? Of om ontslagen te worden?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef Aurelianus het volgende:
Haastige spoed is altijd goed in het OV.
Het is onmogelijk aangezien hij bij marconiplein wel reedquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Koemarkt, reden, geen idee, maar half uur op de tram wachten was me iets TE lang![]()
Was waarschijnlijk die tram die ik net miste dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het is onmogelijk aangezien hij bij marconiplein wel reed
Trouwens! Ik misste ehm ook net had toen 21 gepaktquote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk die tram die ik net miste dan.![]()
![]()
Tis altijd dolle pret met onze jongens van de RET!!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Trouwens! Ik misste ehm ook net had toen 21 gepakt![]()
negger je deze post nou expres ?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
Van de Koemark naar Holy zou ik gaan fietsen hoor.
's-Gravelandseweg, Hazepad, Beatrixlaan, Laan van Bol'es, Zwanensingel, Holysingel en hup... je bent alweer bijna thuis.
True, true.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
Baroeg was sowieso altijd al een klotetent om met OV heen (en met name terug) te gaan.
(was geschreven : voormalig Hagenees)
Dat is DE plek om een maagzweer op te lopen ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
en die patattent vlak bij het station , daar viel al helemaal niks normaals te vreten te halen!!
(met ze gore nep knoflooksaus)
Magoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |