Hij was geblesseerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Van der Vaart ok, maar Sneijder heeft de laatste tijd totaal niks laten zien.
Ik heb het over het hele seizoen. Wat heeft hij nou tegen Feyenoord laten zien? Hij werd totaal de wedstrijd uitgespeeld door een speler van 18 jaar (de Guzman).quote:
Wat dan? 1 leuke wedstrijd tegen Schotland. Voor de rest heb ik nog niks van hem gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Nashje het volgende:
Hofs is nog een te groot risico voor Van Basten. Sneijder kent ie al en Sneijder heeft al het een en ander bewezen.
Das iig al 1 wedstrijd meer dan Nicky..........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dan? 1 leuke wedstrijd tegen Schotland. Voor de rest heb ik nog niks van hem gezien.
1 'leuke' wedstrijd tegen Schotland? Als Sneijder niet had gespeeld waren we niet op het EK geweest man.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dan? 1 leuke wedstrijd tegen Schotland. Voor de rest heb ik nog niks van hem gezien.
Het woord beste is sowieso niet van toepassing op een Ajax speler dit seizoen.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh en ik maar denken dat Sneijder dit seizoen onze beste man is
En de Guzman was onzichtbaar tegen Groningen, wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over het hele seizoen. Wat heeft hij nou tegen Feyenoord laten zien? Hij werd totaal de wedstrijd uitgespeeld door een speler van 18 jaar (de Guzman).
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Sneijder heeft over het hele seizoen laten zien dat hij goed genoeg is voor het Nederlands elftal.
Dan worden ze pas leeggekocht na het seizoenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als Ajax de 95 generatie bij elkaar had kunnen houden, waren ze de 5 jaar erna ook gewoon kampioen geworden ja. als Fnoord Cl haalt, worden ze leeggekocht, dat is nu eenmaal het lot van een Nederlandse ploeg....
Rutte gaat Hiddink niet in z'n 1e seizoen als hoofdtrainer al evenaren. PSV zal best meedoen om de titel, maar nog een seizoen op deze manier verder lijkt me heel knap voor PSV.quote:Dit seizoen hebben jullie denk ik de grootste kans op de titiel. Die hebben jullie wsl net verspeeld. PSV zal net zo negatief blijven spelen alas dit seizoen en zal dus nog steeds meedoen om de titiel. ajax zal idd moeten bouwen, maar we mogen toch wel verwachten dat ze er kwalitatief op vooruit gaan.
Kunnen we hem niet iets hoger zetten, anders kan hij niet over de boarding heen kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Is de wedstrijd in de arena? Want dan kan Hofs achter het doel zitten
Ja, als je dat niet ziet moet je je ajax bril eens af zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee Hofs doet het beter dan Sneijder
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet ziet moet je je ajax bril eens af zetten.
Gast, hij is en paar wedstrijden goed. Net trug van een blessure, dus dan moet je meteen maar mee naar Duitsland en als je dat niet ziet moet je je Feijenoord bril maar eens af zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet ziet moet je je ajax bril eens af zetten.
Een leuk feitje is dat Hofs en Sneijder allebei 1.70 meter zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet iets hoger zetten, anders kan hij niet over de boarding heen kijken
Nee je moet een speler mee nemen die het hele jaar niks heeft laten zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gast, hij is en paar wedstrijden goed. Net trug van een blessure, dus dan moet je meteen maar mee naar Duitsland en als je dat niet ziet moet je je Feijenoord bril maar eens af zetten.![]()
Maar Sneijder hoeft niet achter het doel plaats te nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een leuk feitje is dat Hofs en Sneijder allebei 1.70 meter zijn![]()
Sneijder ook niet, die kost je alleen geld aan kaartjes voor op de tribune.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef twi het volgende:
Hofs heb je niks aan op een WK, je mist 'm de helft van de wedstrijden vanwege schorsingen.
Kom op man, Hofs speelt in een goed draaiend team, Sneijder speelt in een slecht draaiend team.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee je moet een speler mee nemen die het hele jaar niks heeft laten zien.
Liever op de tribune, dan helemaal nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sneijder ook niet, die kost je alleen geld aan kaartjes voor op de tribune.
Precies. Daarom ook Sarpong, beter dan allebei bij elkaar opgeteldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sneijder ook niet, die kost je alleen geld aan kaartjes voor op de tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |