Verkapt "ik-wil-stoer-doen-post-jeweet"quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef leviluxx het volgende:
Krijg ik betaald?
Mestreech is ver hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik-wil-stoer-doen-post-jeweet"
uiteraard zó dat je nog leeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik bied geld voor een filmpje van Maikuul die uit elkaar geblazen wordt.
Totally n00bquote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef Black-Death het volgende:
Ik woon in Maastricht!
Alleen heb ik een grafhekel aan carnaval
Totally coolquote:
Hoor jij niet in New York te zitten?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Ik pak nu de trein van Heerlen naar Maastricht tot zo he
8 uur is wel een beetje vroeg zeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh in principe wil ik een kleine meeting van een minuutje of 5 organiseren voor de fokkers die in Maastricht carnaval vieren.
Bij deze: om 8 uur op het vrijthof, voor de macdonalds, daar bij dat bordje wat er voor staat
Wie durft ? ik ben uiteraard te herkennen aan mijn groene paksje ! Ik kom met 1 kornuit daar naartoe, want we gaan van mijn huis naar Minckeleers. We praten mayb ff wat en daarna ga ik daar naar Minckeleersjeweet
Neequote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef fallrite het volgende:
[..]
Hoor jij niet in New York te zitten?
hoeveelquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik bied geld voor een filmpje van Maikuul die in elkaar geslagen wordt.
I double thatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik als PTA mod zou ook graag de brommer gevierendeeld zien worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |