Verkapt "ik-wil-stoer-doen-post-jeweet"quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef leviluxx het volgende:
Krijg ik betaald?
Mestreech is ver hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik-wil-stoer-doen-post-jeweet"
uiteraard zó dat je nog leeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik bied geld voor een filmpje van Maikuul die uit elkaar geblazen wordt.
Totally n00bquote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef Black-Death het volgende:
Ik woon in Maastricht!
Alleen heb ik een grafhekel aan carnaval
Totally coolquote:
Hoor jij niet in New York te zitten?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Ik pak nu de trein van Heerlen naar Maastricht tot zo he
8 uur is wel een beetje vroeg zeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh in principe wil ik een kleine meeting van een minuutje of 5 organiseren voor de fokkers die in Maastricht carnaval vieren.
Bij deze: om 8 uur op het vrijthof, voor de macdonalds, daar bij dat bordje wat er voor staat
Wie durft ? ik ben uiteraard te herkennen aan mijn groene paksje ! Ik kom met 1 kornuit daar naartoe, want we gaan van mijn huis naar Minckeleers. We praten mayb ff wat en daarna ga ik daar naar Minckeleersjeweet
Neequote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef fallrite het volgende:
[..]
Hoor jij niet in New York te zitten?
hoeveelquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik bied geld voor een filmpje van Maikuul die in elkaar geslagen wordt.
I double thatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Ik als PTA mod zou ook graag de brommer gevierendeeld zien worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
Je krijgt hem voor niksquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef NJ het volgende:
de soundmixshow is al een tijdje van de buisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
boh gek
"Man"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef Dirktator het volgende:
Persbericht (bron: Dagblad de Limburger)
van onze verslaggever ter plaatse
MAASTRICHT - Een Maastrichtse man is gisteren zonder reden in elkaar geslagen bij de McDonald's op het Vrijthof. Een aantal mensen, waaronder iemand die al een strafblad had vanwege terroristische dreiging (een tas met ballonnen op het station zetten), beukten op de Maastrichtenaar in totdat hij sterretjes zag. Zijn vriendin zag de mogelijkheid om 112 te bellen, maar de ambulance werd tegengehouden door een grote feestvierende mensenmassa die de dood van de minderjarige jongen vierde, waardoor hulp voor het slachtoffer te laat kwam. De jongen laat een vriendin, zijn ouders en een blauwe FOX-brommert achter.
Alleen ben ik goddank een dag te laat...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef Black-Death het volgende:
Ik woon in Maastricht Borgharen!
Alleen heb ik een grafhekel aan carnaval
Nou ja, zal ik het maar veranderen in "kleuter"?quote:
Jeweetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef postmortum het volgende:
Ik ben morgen ff in Mestreech, Maikuuuul wel geen slip maken als ik bij de bussen uitstap op de markt op bij het station![]()
Niet te stoer he jongquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef Beach het volgende:
Voor 50 euro ga ik ernaartoe met een maat die filmt hoe ik onze hendig sjieke gek een paar patsen verkoop![]()
Ik heb je weleens gezien.quote:Jeweet
Owja pastoorwijneweg kenk wel
Hebje mij nog nooit gezien dan ?
Voor gratis ga ik maikuuul helpen en jou het ziekenhuis in rammen. Mongooltjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef Beach het volgende:
Voor 50 euro ga ik ernaartoe met een maat die filmt hoe ik onze hendig sjieke gek een paar patsen verkoop![]()
Carnaval in heerlen/sittard?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef Yozzz het volgende:
Hmm... dat ik dit nu pas leesNouja, Carnaval in Heerlen/Sittard was weer echt vette shit
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Dirktator het volgende:
Als Maikuuul even een pakketje sproitjes met slaovink in huis haalt, kunnen we ook nog bij hem gaan eten, onder het genot van een pilsenaer en uitzicht op een schilderij met daarop een huilend zigeunerkindje.
zo zag mijn carnaval er dit jaar ook uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef Yozzz het volgende:
Hmm... dat ik dit nu pas leesNouja, Carnaval in Heerlen/Sittard was weer echt vette shit
![]()
In dit geval kom ik ook. Zit toch om de hoek.quote:Als Maikuuul even een pakketje PILSENAERTJES HAALT, kunnen we ook nog bij hem gaan DRINKEN, onder het genot van een pilsenaer en uitzicht op een KRATJE PILSENAERTJES.
Sinds wanneer heb ik een blauwe fox ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Dirktator het volgende:
Boh gek, hoe vet zou het zijn om met een paar mensen naar Maikuuuls huis te gaan? Inclusief de kitcherige gordijntjes, de deur in carnavalsoutfit, zijn mormel (nee, niet Jennifuuuuur), zijn ultra-beroemde blauwe Fox-brommert en wat te denken van zijn ouders???
Als Maikuuul even een pakketje sproitjes met slaovink in huis haalt, kunnen we ook nog bij hem gaan eten, onder het genot van een pilsenaer en uitzicht op een schilderij met daarop een huilend zigeunerkindje.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zo zag mijn carnaval er dit jaar ook uit![]()
Sittard:Ernesto'squote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
![]()
De tent op het plein in Heerlen misschien? Bracke? De Buren?![]()
Durf je dat niet alleen te doen dan ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is er niemand bereid om eerst een kroegentocht door Maastricht te doen om vervolgens laveloos bij Maikuuul met een groep Fok! mensen aan te bellen en ons vervolgens knetter zat en stoned dood te lachen om het interieur van die woonwagen.
Ik wil wel meedoen, lijkt me wel lachen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Durf je dat niet alleen te doen dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |